Hotmail account verwijderd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BART90

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Hallo,

Het volgende is mij overkomen:

Ik wou het e-mailadres van Xbox live account wijzigen naar een ander e-mailadres.
Hiervoor moest ik een nieuwe 'alias' toevoegen welke vervolgens mijn primaire emailadres werd om in te loggen op Xbox Live.
Op dit moment stonden er dus 2 e-mail adressen van mij gelinkt aan mijn Live account. Vervolgens heb ik het alias ...@hotmail.com die ik altijd heb gebruikt ontkoppeld.

Wat ik niet door had was dat ik mijn complete e-mailadres hiermee verwijderde! Ik heb dit hotmail account al 12 jaar in bezit en er staan onder meer belangrijke documenten op. Als ik nu dus met dat emailadres wil inloggen krijg ik het bericht dat het e-mail adres niet bestaat (is dus compleet verwijderd).

Ben zojuist gelijk met de microsoft helpdesk gaan chatten en vervolgens heb ik een ticket moeten aanmaken waarop zij later gaan terugkomen.
Het e-mail adres zit nu in een 30-dagen periode waarin het niet opnieuw geclaimd kan worden, en berichten die naar dit e-mail adres worden gestuurd komen dus ook niet meer aan.

Heeft iemand enig idee of het überhaupt mogelijk is om alles weer terug te krijgen?

Hotmail bestaat niet meer, waarschijnlijk heb je dan iets fout gedaan. Probeer dit nog eens een keer. Inloggen.

https://login.live.com/

Log daar dus eens in met je hotmail gegevens zoals je altijd doet. Ook gewoon je wachtwoord gebruiken.

Anders je bericht afwachten, welke je omschreef. (van het ticket.)

Via live.com kan je verschillende 'aliassen' aanmaken (en ook verwijderen).
Ik had dus 2 aliassen ....@hotmail.com en ...@outlook.com in plaats van het ...@hotmail.com account primair te maken heb ik deze verwijderd.

Ik vroeg mij dus af of dit op 1 of andere manier nog terug te draaien is.
Ook aangezien de telefonische helpdesk van microsoft dit weekend is gesloten:confused:

Ja je kunt nu nog alleen afwachten op die helpdesk dan als mijn tip uit bericht bij #2 niet lukte. :rolleyes:

Fijn zo'n volledige integratie..... het is dus in je Xbox gewoon alsof je in je browser zit.... :o
Google eens met wat je nu weet of anderen wellicht (al?) een andere/werkende oplossing hebben?

Fijn zo'n volledige integratie..... het is dus in je Xbox gewoon alsof je in je browser zit.... :o
Google eens met wat je nu weet of anderen wellicht (al?) een andere/werkende oplossing hebben?

Er zijn verschillende topics op de support site van Microsoft te vinden van mensen met hetzelfde probleem. Om dit verder af te wikkelen wordt dit altijd 1-op-1 opgelost met een microsoft medewerker in plaats van in het topic zelf, ivm e-mail adres en gevoelige informatie. Of het ooit is opgelost is dan ook niet te vinden..

Ik zal maar even afwachten

Bart kan je aub eens proberen in te loggen bij de link van manamana.

Normaal als je account word gesloten heb je 60 dagen om terug in te loggen en het ongedaan te maken.

Indien die 60 dagen voorbij zijn is je account definitief gesloten.

Als je kan inloggen meld het dan hier even.

Als je kan inloggen kan je de mails terughalen maar niet alles

hier een stuk uit een topic dat ik heb gevonden:
Bedankt voor je informatie.
Wanneer je je e-mailaccount sluit, worden inkomende e-mailberichten geweigerd. Je e-mailberichten worden verwijderd uit je account, en je kunt niet langer gebruikmaken van die gegevens. Mogelijk behouden we gedurende ongeveer 60 dagen een kopie van deze gegevens in ons systeem. Daarna worden de gegevens definitief verwijderd.

het stappenplan:

1. Meld je aan bij https://mail.live.com.
2. Klik in de grijze kolom aan de linkerkant op de map Verwijderd.
3. Klik onderaan op de blauwe tekst: “Een bericht kwijt? Het is mogelijk om verwijderde berichten te herstellen, dan halen we zo veel mogelijk berichten terug.”

Laatst bewerkt:
Als ik probeer aan te melden krijg ik het bericht:

Dit Microsoft-account bestaat niet. Voer een ander account in of maak een nieuw account.

Als ik vervolgens mijn emailadres weer wil claimen (registreren) krijg ik:

Dit e-mailadres wordt al door iemand anders gebruikt. Probeer een andere naam of claim een van deze beschikbare suggesties.

Dit heeft te maken met een of andere 30 - dagen periode. Ik ben niet helemaal zeker of je account dan permanent weg is of dat het nog ergens rond zweeft..
Ik denk dat het verschil is, dat mijn account niet is gesloten maar dat ik hem zelf heb verwijderd door de alias ...@hotmail.com te verwijderen.

Het stappenplan van jou geldt wel voor een inactief account, maar niet voor een verwijderd account helaas.

Laatst bewerkt:
Dit e-mailadres wordt al door iemand anders gebruikt..
Dit geeft aan dat het account er nog wel is; nu nog via de helpdesk terug proberen te krijgen.
Heb je altijd wel een backup gemaakt vd mail?
(bijv lokaal een client installeren die je mail regelmatig ophaalt..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan