hotmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martje17

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
bij mij is het niet mogelijk/toegestaan een hotmail account toe te voegen aan mijn outlook, is er een manier omdat wel te doen?? wil een live account het wel??

Bij MS Office 2000 Professional Outlook kan het ook niet, in de Wizard nieuw account, Servertype, komt de keus http niet voor.
Windows Live Hotmail maakt daarbij niets uit, dat is dezelfde server als Hotmail had. Welke Office heb jij?

Bij MS Office 2000 Professional Outlook kan het ook niet, in de Wizard nieuw account, Servertype, komt de keus http niet voor.
Windows Live Hotmail maakt daarbij niets uit, dat is dezelfde server als Hotmail had. Welke Office heb jij?

ik heb XP, en gebruik namelijk erg veel hotmail. dus dan is het jammer dat ik heb niet kan aanmelden bij outlook, weet jij dan toevallig een ander gratis email die in outlook kan?

pop.gmail.com

smtp.jouw server.nl,

Of downloud ff het install tooltje bij gmail, die doet het voor jouw

dat heb ik gedaan maar ik hou deze fout:
Kan de host pop.gmail.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.gmail.nl', Server: 'pop.gmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

en terwijl dat tooltje zegt dat er geen fouten zijn gevonden

dat heb ik gedaan maar ik hou deze fout:
Kan de host pop.gmail.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.gmail.nl', Server: 'pop.gmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

en terwijl dat tooltje zegt dat er geen fouten zijn gevonden

pop.gmail.com

ja heb het geprobeerd maar wil nog niet :(
Kan de host pop.gmail.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Je moet bij de servernaam wel de extensie .com gebruiken ipv .nl ....

Als het bij anderen wel wil dan lijkt of jij iets niet goed doet.

Vertel eens wat je gedaan hebt en welke instellingen je nu hebt

ik had bij extra op account gedrukt en toen op toevoegen email. en de instructie verder gevolgd, bij het pop gedeelte en smtp heb ik deze meerdere keren geprobeerd:

pop.gmail.nl
pop.gmail.com

smtp.gmail.nl
smtp.gmail.com
smtp.mailhost.hetnet.nl

maar krijg deze fouten steeds:

Kan de host pop.gmail.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan