Hotmail adres aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hoi, waarschijnlijk een rare vraag maar ik heb nog nooit een e-mail adres op hotmail aangemaakt.

Nu was ik daarnet aan het kijken op :

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2

Ik veronderstel dat ik hier een nieuwe account moet aanmaken ? Maar als ik dat zo allemaal lees dat je hun voorwaarden MOET aanvaarden en akkoord gaan met hun voorwaarden, die in een taaltje opgestelt zijn waar ik niets van begrijp. Dan word ik er al bang van.

Vul ik hier allemaal fictieve namen en adressen in? In deze ben ik een leek. Maar ik zou een e-mail adres willen dat als er wat teveel spam opkomt ik gemakkelijk kan verwijderen.

Men zou met dat hotmailadres niet achter mijn echte adres of naam mogen komen.

Hoe pak ik dat aan?

Groetjes.

Je kunt alles invullen wat je wilt dus lekker fictief en idd krijg je na een tijdje teveel spam gewoon een andere nemen dit doet bijna iedereen.

Ja, gewoon fictief invullen, dan blijf je voor een ieder anoniem. En voor al die vragen of je reclames toegestuurd wilt krijgen vul je gewoon nee. Tenzij je bijvoorbeeld iets dat met ICT te maken heeft leuk vindt, dan beantwoord je zo'n vraag bevestigend.

Dennis.

En het krijgen van spam hoeft niet per sé, als je dan je adresboek leeg laat. Misschien wel lastig zonder een adresboek te hebben, maar het is het een of het ander.

Dus:

1) Wel een adresboek, dan wil je virussen en spam krijgen. Met alle ellende van dien.

2) Geen adresboek, dan wil je clean zijn.

Het is nu even kiezen 1 of 2?

Dennis.

En stel nou dat de account je niet bevalt, is het heel gemakkelijk deze te verwijderen. Gewoon 30 dagen niet inloggen en dan is het probleem opgelost.:thumb:

En ff een advies van mij:

Voordat die 30 dagen verstreken zijn, moet je van jezelf verzekerd zijn dat je geen enkele gegevens(mails dan) achter laat. Want je account wordt dan niet helemaal gewist, maar bewaard voor een ander. En stel, dat een ander precies dezelfde naam en password(dit moet dan heel toevallig zijn) invult, dan ben je wel de klos!
Tenzij je niets te verbergen(lees: gevoelige informatie) hebt natuurlijk.

Dennis.

Nou, heb zelf al jaren een hotmail-adres en snap niet waar die onzin over je adresboek enzo vandaan komt! En dat het zou verlopen!?!

Dit is allemaal onzin in mijn ogen, heb mijn adres meerdere malen laten verlopen en deze altijd weer kunnen activeren! Gewoon ff met msn-explore inloggen en doorklikken naar je mail en hij is weer geactiveert, ook na lange tijd! En ongewenste mail gewoon blokkeren en je hebt er geen last meer van, of je laat het in de map ongewenst komen en je leegt deze map gewoon in zn geheel! Klaar is kees!

Ik vind yahoo mail een stuk beter dan hotmail.
ik zou dus voor yahoo mail gaan o.a een veel grotere opslag(100 MB) en 3 maanden geldig zonder in te loggen.

>> mail.yahoo.com

Geplaatst door Tarabass
Nou, heb zelf al jaren een hotmail-adres en snap niet waar die onzin over je adresboek enzo vandaan komt!
Probeer maar een relatie aan te leggen tussen (bv)WORM_MABUTU.A. en een adresboek. Begrijp je het nu, dat je mogelijkerwijs een exponentiele verspreiding van ongewenste mails kan veroorzaken? En je eventueel van je eigen provider op je dak krijgt?
Zo bedoel ik het.
Geplaatst door Tarabass

En dat het zou verlopen!?!
Heb ik dan beweerd? Ik haak in op datgene wat een ander beweerd heeft, maar bevestigt niet dat een verlopen account ook niet meer kan worden gebruikt.
Geplaatst door Tarabass

Dit is allemaal onzin in mijn ogen, heb mijn adres meerdere malen laten verlopen en deze altijd weer kunnen activeren! Gewoon ff met msn-explore inloggen en doorklikken naar je mail en hij is weer geactiveert, ook na lange tijd! En ongewenste mail gewoon blokkeren en je hebt er geen last meer van, of je laat het in de map ongewenst komen en je leegt deze map gewoon in zn geheel! Klaar is kees!
Dit is voor mij overbodige informatie, dit weet ook wel. (zie boven)

Dennis.

Even terug te komen op een worm, een worm zal inderdaad een adresboek afzoeken naar email adressen en deze gebruiken voor het verzenden van meer virussen, helaas voor hotmail maar gelukkig voor ons, je zult zelf geen last hebben van het virus en je zlt ook geen problemen krijgen met je pc daar alle gegevens opgeslagen staan op de server van hotmail en niet op jouw pc.
Dat is een voordeel, als jij toevallig een virus krijgt die zichzelf zou willen verzenden door een adresboek dan zouden dat wel heel veel mensen betrekken doordat het adres op de hotmail server wel erg groot is met al die adressen die er in staat, aangemaakt door allemaal hotmail account houders.
Of te wel, hotmail heeft zich zelf hier voor ingedekt en dit zal dus niet gebeuren, het hotmail account wordt beschermd door een goede virus scanner, dit wil neit zeggen dat er nooit wat door glipt maar veel angst hoef je niet te hebben voor virussen.

Dat is waar, maar de onderwerpen zijn nogal pikant en sommige mensen (terecht ook) zijn hier niet van gediend. Ik vang sommige virussen, en test ze ook op mijn test-pc. Ik wil hier geen onzin verkondigen. Het zijn mijn eigen bevindingen maar pretendeer niet deskundig in deze te zijn, geenszins!

Dennis.

ik bedoelde mijn reply ook niet als oordeel naar iemand hoor, gewoon een stukje uitleg.
Virussen testen kan een leuke hobby zijn, zeer leerzaam.
Voor de rest, iedereen is even kundig in pc land, niemand wordt raar aangekeken als ze het een keer niet weten, iedereen heeft zijn eigen vakgebied.

Geplaatst door jjw

Voor de rest, iedereen is even kundig in pc land, niemand wordt raar aangekeken als ze het een keer niet weten, iedereen heeft zijn eigen vakgebied.

Uiteraard, en daarom zijn we ook hier om elkaar te helpen :D :thumb:

Geplaatst door jjw
ik bedoelde mijn reply ook niet als oordeel naar iemand hoor, gewoon een stukje uitleg.
Virussen testen kan een leuke hobby zijn, zeer leerzaam.
Nee, ik waardeer je uiteenzetting juist!:thumb: :thumb: :thumb:

Dennis.

Hallo, wou wat een reactie's allemaal, bedankt.

Ik zal morgen eens gaan experimenteren zie. Het is maar de bedoeling om op een ander forum iets te koop te zetten, maar dat forum is niet gemodereerd en daar komen nog wel eens wat mensen die mijn echt adres niet moeten weten. Gekken vind je overal.
Dus een adresboek ga ik zeker niet aanmaken.

Bedankt voor de tips.

Groetjes.:thumb:

Tarabass: Dit is allemaal onzin in mijn ogen, heb mijn adres meerdere malen laten verlopen en deze altijd weer kunnen activeren!
Je kunt je account zeker weer activeren maar je vergeet wel het belangrijkste te zeggen: Je bent ALLES kwijt.
Je adresboek en je mailtjes. Sta je in het buitenland dus mooi voor joker. In het vervolg zal ik er zeker heeeel goed op letten binnen de termijn in te loggen :cool:

Khk464, ben je wel naar Hotmail geweest? Daar is het heel simpel om een account te maken. Is in 2 minuten gebeurd. Dat paspoort komt eigenlijk later pas aan bod.

Inderdaad Elisa, die link staat in mijn eerste post.

Groetjes

Elisa,

Weer wat van jou geleerd. Ik wist niet eens dat je ALLES kwijt raakt wanneer een account verlopen is. Ik verwijder namelijk alles voordat het verloopt. Dus, het zekere voor het onzekere nemen. Zo zie je maar, je leert toch weer v.e. ander op dit Forum. Ik ben heus geen betweter.

Terug van vakantie overigens?

Dennis.

Gelukt, en tis een schoon adres.

Vraag opgelost, maar wel drie reclame vensters dat je moet doorgaan klikken aan op je mail te komen.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan