Hotmail berichten spoorloos verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Vanmorgen was er nog niks aan de hand, maar daarna ging het mis toen ik een bericht verstuurde in Hotmail. Ik kom niet meer in msn messenger 7.0 Berichten. Kan dus geen e-mails via hotmail lezen of versturen.

Kan me wel gewoon aanmelden en/of chatten. Zie ook dat er berichten gewoon binnenkomen maar als ik hier op druk krijg ik een blad met dat ik me kan aanmelden voor een nieuwe account???

Om dit straks te ontvangen zal ik regelmatig nu even steeds gaan kijken omdat ik er niet meer in kan.

zie bijlage HOPELIJK NU WEL

Bijlagen

• msn hotmail.jpg
    msn hotmail.jpg
    78,3 KB · Weergaven: 72
De anderen zal ik sluiten maar in het vervolg als een bijlage niet mee komt hoe je niet elke keer een nieuw topic te openen maar kun je in reactie alsnog de bijlage meesturen

Nou die optie staat er dan niet meer. Overigens mogen die andere weg maar dat lukt hier ook al niet

Rechts zie je dat je een code in moet voeren. Doe dat eens en probeer het opnieuw en je kunt bij een nieuw bericht in dit topic nog steeds een bijlage toevoegen

Die staan toch allemaal aan? Bij herstel vind je die bijlage optie niet meer. Ook kun je berichten niet verwijderen. Althans ik niet misschien jij?

Overigens weet jij wat er aan de hand is?

Als je een reactie geeft op je eigen vraag dus niet bewerken etc dan kun je wel een bijlage plaatsen

En wat je eerst kunt proberen voor je hotmail had ik al neergezet. Je ziet een code die je moet verifieren dus in moet voeren

attachment.php

En het kan kloppen dat jij berichten niet kan verwijderen. Dat is een optie die mods en admins wel hebben

Bijlagen

• bijlage.jpg
    bijlage.jpg
    61 KB · Weergaven: 344
Heb je reeds geprobeerd in te loggen op de homepage van hotmail i.p.v. inloggen met messenger?

Al geprobeerd de code in te voeren (plaatje aan de rechterkant)?
Hotmail doet dit weleens vaker. Is zeer irritant, mailclients zoals Foxmail werken door die beveiliging soms ook niet.

Ik erken het euvel/probleem soort beveiliging zodat niet een aut.ingestelde programma beantwoord!.

Ik heb meerdere emailadressen ik log altijd in via MSN 7.0 de ene keer loopt het gelijk naar Postvak in de andere keer moet ik de tekens intikken,is irritant maar je hebt geen enkel andere keus!.

Je kan ook via www.hotmail.com erin

Wat ik aanraad is als je erin komt ga naar instellingen/opties in je hotmail inbox is deze optie aanwezig neem dit door

hotmail is vernieuwd meer ruimte dan voorheen

het ligt in aan jouw of aan MAN 7.0 men is ermee bezig
komt goed,je kan ten alle tijden bij je berichten

succes

OPGELOST JONGENS EN MEISJES. Ik moest inderdaad die gekke tekens intikken. Heb dit nog nooit gehad in al die jaren erg vreemd..

THANKS!!!

:thumb:

Vraag me alleen af waarom dit moet, immers die extra ruimte had je toch al, maar goed.......

Kreeg het bericht net weer. Het gaat alleen op wanneer ik de reply toets indruk naar de SNS bank erg vreemd!!!

Ik heb ruim een week geleden contact opgenomen met Hotmail vanwege alle "Hotmail inlogproblemen". Ik had vandaag een antwoord daarop. In het antwoord stond dat het probleem inmiddels is verholpen. Of dit ook zo is weet ik niet. Zelf had ik er namelijk geen problemen mee.

Het probleem was/is dus aanwezig bij Hotmail zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan