hotmail "bevroren"

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanneke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Ik heb sinds een poosje een behoorlijk irritant probleem met mijn hotmail. tijdens het bekijken van de e-mail bevriest hotmail zomaar en kan ik niks meer aanklikken of afsluiten of wat dan ook. Enige methode is dan nog ctrl-alt-delete. als ik daarna gelijk weer aanmeld, gaat het weer heel even goed en dan begint de ellende weer.
Ik heb windows XP met SP2, AVG antivirus, ZA firewall.
Messenger+.

Niet om ***lig te zijn, maar in messenger+ zit hele gemene spyware.... verwijder eens messenger+, download adaware en scan je computer op spyware, verwijder alles dat gevonden wordt en probeer het nog eens.....

Jannemanneke.....
mischien tijd om eens op spyware te gaan scannen met die msn plus:rolleyes:
eerst downloaden en dan updaten en scannen.

spybot adaware se

en nog een linkje msn 6.2

Laatst bewerkt:
ik draai vrijwel dagelijks Ad-aware en spybot. Ondanks dat blijft het probleem zich voordoen.
Ik heb nu ook messenger+ verwijderd en daarna opnieuw opgestart. het leek in eerste instantie goed te gaan. Maar nee hoor hetzelfde probleem.
Dus nog andere suggesties???

ok ,
Wat het probleem is dat hotmail een nieuwe update heeft!
Telkens als je naar hotmail gaat moet hij ff naar de server zoeken en hij start dan msn messenger op.En dat duurt ongeveer 3 minuten maar liefst!
Dan zal je gewoon verder kunnen met je hotmail een kwestie van wachten.

Of je kunt je messenger alvast opstarten dan loopt ie zeg maar niet vast, dat is het probleem dus.

Diegene waarbij het niet vastloopt die hebben zeker weten msnmessenger aan in de taakbalk.

C.u

TGXNL

Nou ik weet het niet meer. ik heb messenger plus eraf gehaald, maar het lukte nog steeds niet. Eerst aangemeld bij messenger (zonder +), daarna hotmail opgestart en nog steeds hetzelfde probleem. Nog iemand suggesties???

nog 2 vragen dan. Ik moet dan toch maar accepteren dat msn altijd aanstaat. In het menu opstarten (msconfig) staat nu dat msn messenger opstart wanneer ik windows opstart. Is goed zou je denken. ik krijg alleen geen ikoontje in de taakbalk dat hij actief en opgestart is. En Het bovenstaande probleem is er nog steeds. Moet ik dan nu eerst aanmelden op de msn, en aangemeld blijven. dit wil ik liever niet. ik wil niet altijd chatten met personen. heb wel meer te doen.
Ik vind dit maar een appart iets van hotmail.
Heeft iedereen hier nou last van? Ik hoor het probleem toch nog niet zo heel veel? vanaf mijn werk kan ik ook gewoon op de hotmail en daar zit toch ook geen MSN op.

Ehhh, voor de mensen die MSN plus afkraken..

Kwestie van goed lezen en niet zomaar op next rammen ;)

attachment.php

Bijlagen

• plus.jpg
    plus.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 98
En zelfs met die optie kreeg ik ook spyware ertussen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan