hotmail.com laat afzender tekst niet zien bij reply in FireFox

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik weet niet of dit probleem al bekend is en er een oplossing voor is maar hotmail.com laat bij een reply de tekst van de verzender niet zien, in IE wel. Wat is hier aan te doen?

Dit is geen algemeen probleem: Ik heb dit probleem niet in Firefox, en ik heb vandaag nog een HTML mail beantwoord, waarbij zonder problemen de originele mail geciteerd werd onder mijn antwoord.

Lijkt mijn dus een probleem op jouw computer te zijn. Misschien anti-spam maatregelen of add-ons die je geïnstalleerd hebt in Firefox.

Succes,

Tijs.

Ik zou niet weten wat. Ik heb AVG voor spam en verder geen rare add ons behalve de java en Microsoft.NET add on, dat zijn de enigste twee.

ik heb precies hetzelfde probleem, de eerste mail die ik via hotmail beantwoord voegt de orginele tekst nog wel toe, bij volgende mailtjes dus niet meer.
na opnieuw opstarten weer hetzelfde eerste mailtje ok de rest niet meer.
Dit gebeurd alleen bij firefox, niet bij IE of google chrome.
Ik heb firefox al helemaal verwijderd en opnieuw geinstaleerd, maar het probleem blijft bestaan.
Het gekke is dat het alleen op deze pc zo is, op 2 laptops werkt alle ok
Ik had eigenlijk gehoopt hier een oplossing voor dit probleem te vinden.:(
Mvg Red

Ik zal de vraag eens stellen op het mozbrowser.nl forum.

@erwin32: Ik ben toch benieuwd naar de volledige lijst van Extensies en Plug-Ins op je pc.
In Firefox: Extra -> Add-ons
Geef ons wat er allemaal geïnstalleerd staat als je klikt op 'Extensies' en wat er staat onder 'Plug-ins'

Verder nog iets wat ik graag teruggemeld wil zien: Extra -> Opties -> tabblad Inhoud -> Staan "Afbeeldingen automatisch laden" en "Javascript inschakelen" beiden wel aan?

We horen het wel.

Tijs.

Het is een algemeen bekend probleem, maar er is nog geen fix voor zo te zien: http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=18965

Maar goed, hier het rijtje plug-ins:

Adobe Acrobat
DNA plugin
itunes application detector
java deployment toolkit
java(tm) platform
Microsoft Windows Media player firefox plugin
mozilla default plugin
quicktime plugin
realplayer version plugin
realplayer (tm) live connect enabled plugin
shockwave flash
silverlight plugin
tvu webplayer for firefox
unreal media player plugin
veetle TV player
windows presentation foundation
yahoo! active x plugin bridge

De geinstalleerde extenties had ik reeds al gegeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan