Hotmail doet vaag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabine1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Mijn hotmail doet sinds gisteravond erg vaag... Ik heb er even een print screen van gemaakt zodat ik het kon laten zien, maar het bestand is te groot en ik weet niet hoe ik het kleiner moet krijgen.

Maar mijn hotmail opent heel traag en het kan de pictogrammen ineen niet meer openen..:confused: , er verschijnen dan allemaal van die rode kruisjes. De achtergrond zou rood moeten zijn, maar dat is wit en bepaalde stukken weer roze. Op een andere computer krijg ik precies hetzelfde..

Er zit net een nieuwe viruscanner op dus alles is al gescreend. Wat ik ook wel vreemd vind is dat ik niet meer op de site van apple.com kan komen..sinds gister al niet meer.

Wat kan er aan de hand zijn?

Mensen ff de zoekfunctie gebruiken!!

Vandaag zijn al 3 topics hierover gemaakt het het ligt niet aan jou maar aan hotmail.
Ze zijn bezig alles naar 5 gb te maken

Wat betreft Hotmail ben je niet de enige, er zijn sinds gisteren/vandaag heel wat topics over geopend op Helpmij, zie o.a. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054131&posted=1#post2054131

Er blijken dan tegelijkertijd vaak problemen te zijn bij het inloggen op eBay, terwijl ook de inlogpagina van eBay de net zo vreemde layout heeft als Live Hotmail. Ik heb apple.com even geprobeerd, maar dat lukt me ook niet (in zowel IE als FF).

Ligt dus wrsch aan de sites of, nog waarschijnlijker, aan een gedeelde server die niet goed werkt. Even geduld hebben tot het gerepareerd wordt, lijkt me. Zal, mn omdat eBay het ook al niet doet, wrsch niet zo lang duren.

Hallo Nanette,

Je reaktie is waarschijnlijk voor een hoop van de probleemgevallen geruststellend.

Zou je mij als leek alleen kunnen uitleggen ,waarom ik met mijn pc wel problemen heb op sites zoals ebay, hotmail etc en dat de pc van mijn broertje dat niet heeft ? ( zelfde sites ge-checked ). Kan het dan bijvoorbeeld liggen aan het feit dat we verschillende providers
hebben. Ikzelf Planet internet en hij Wanadoo ? Of is er een andere / betere verklaring voor.

Andere ISP zou zomaar kunnen: ik heb HetNet, dus via KPN. Net als jouw Planet . .
Maar ik weet het ook niet precies hoor, het lijkt mij alleen wel vreemd toevallig dat er nu plotseling zoveel problemen met o.a. Hotmail zijn. Dan kunnen toch niet al die pc's, meestal eerst goed gescand op virus/spyware, allemaal in ditzelfde opzicht kaduuk zijn?

Laatst bewerkt:
Hier precies hetzelfde probleem, ik kan ook bepaalde sites niet openen waaronder hotmail. En ook ik zit bij planet, maar op de andere pc hier in huis doet hotmail het wel gewoon :confused: Denk dus niet dat het probleem alléén bij KPN kan zitten, maar waarschijnlijk is het een combinatie van factoren die dit veroorzaakt.
Ik hoop maar dat het snel opgelost is, want ik heb me mail toch echt regelmatig nodig.

Wat betreft Hotmail ben je niet de enige, er zijn sinds gisteren/vandaag heel wat topics over geopend op Helpmij, zie o.a. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054131&posted=1#post2054131

slotje3ab3.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan