Hotmail en cookies

• Onderwerp starter Onderwerp starter cvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cvh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Ik krijg de melding dat ik de cookies moet inschakelen als ik hotmail open en me aanmeld. Ik heb de privacy op normaal staan,maar dat werkt niet.
Verder heb ik Hitman pro erop zitten en Antivir Guard erop zitten.

Wat moet ik doen zodat ik me weer normaal kan aanmelden?

p.s. als ik hotmail via de startpagina start doet die het wel gewoon, maar als ik die pagina opsla en het dan nog een keer probeer krijg ik weer die melding

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met dat SurfRight dat in Hitman Pro zit?

Als je SurfRight uitschakelt (voor zover mogelijk) of Hitman Pro verwijdert, doet dit probleem zich dan nog steeds voor?

In het hoofdscherm van hitman (oranje scherm) rechtsonderin.

de surf right staat niet ingeschakeld, wat nu?

Heb je misschien een firewall?
Bij Zone Alarm bijvoorbeeld is het zo dat daar ook nog iets voor cookie's bijzit.

ja, ik heb een fire wall. Wat moet ik daar precies mee doen en hoe kom ik daar?

ik weet niet meer hoe ik bij de firewall kom, waar ik die precies kan vinden

Nogmaals: welke firewall heb je?

Die zou gewoon moeten staan in Configuratiescherm > Software. Bovendien staat er van de firewall normaalgesproken ook een icoontje in de systray (rechtsonder, naast de klok), dus daar kun je ook even kijken.

Ik heb precies hetzelfde. Inmiddels ben ik er achter dat wanneer je Hotmail direct opstart als je je PC hebt opgestart je dit problem niet hebt. Als je daarna echter je geschiedenis wist krijg ik deze problemen weer wel. Pas wanneer ik het systeem opnieuw opstart werkt hij weer éénmalig goed!!!!

Ik heb nu de volgende oplossing via Marktplaats gekregen en het werkt!

Ga naar favorieten,verwijder de hotmailsnelkoppeling.
Verwijder ook de snelkoppeling op je bureaublad,als je die evt hebt.
Ga dan naar google. Type in hotmail,vervolgens pagina's in t nederlands aanklikken en zoeken maar. Neem de eerste verwijzing naar hotmail die je te zien krijgt.
Klik daar met de rechtermuisknop op,en toevoegen aan favorieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan