hotmail en google werken niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

epi0302

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
hallo, volgende probleem doet zich sinds vorige week voor: internet is erg traag. Sommige pagina's worden niet geopend, zoals hotmail, booking.com en google gaat ontzettend traag. Ik gebruik pc tools spyware doctor, en deze heeft een aantal virussen verwijdert. Probleem is niet verholpen. Ik heb IE7 geuninstalled en ben teruggegaan naar 6. Nog niets.
Suggesties?
Oh ja: firewall staat aan. Soms zie ik wel via taakbeheer dat er 2 iexplorer.exe tegelijk 'draaien'

Laatst bewerkt:
ie 7 moet het gewoon doen, die is beter dan ie6
Als je toch wat anders wil, kun je beter firefox 3 nemen.

Mogeliijk is er nog malware aanwezig,
superantispyware kan misschien nog wat vinden (eerst laten udaten voor het scannen)
scannen met een goede virusscanner, of een online scan b.v van kaspersky geeft duidelijkheid.

Overigens werken meerdere antivrus/malware pakketten, tegelijk geinstalleerd soms erg vertragend, welk heb je?

mvg leo

Je hebt rommel gevonden maar waarschijnlijk niet alles.

Ga naar www.superantispyware.com en download daar de FREE versie en update deze. Laat hem scannen en alle infecties verwijderen en start hierna je systeem opnieuw op. Gaat het nu beter? Zo niet,meld je dan weer hier.

bedankt en helaas

Je hebt rommel gevonden maar waarschijnlijk niet alles.

Ga naar www.superantispyware.com en download daar de FREE versie en update deze. Laat hem scannen en alle infecties verwijderen en start hierna je systeem opnieuw op. Gaat het nu beter? Zo niet,meld je dan weer hier.

bedankt voor de beide reacties. Helaas ook na antispyware en kapersky wel wat gevonden, maar probleem niet verholpen. Ook spywaredocter geuninstalled, maar mocht ook niet baten. Waarschijnlijk toch wat anders aan de hand, want er zijn meer sites die trager gaan lopen.

Om zeker te weten dat je geen rommel meer hebt zou ik een Hijackthis log maken en plaatsen op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Alle info over het programma Hijackthis, hoe een log te maken en hoe en waar te plaatsen vind je op deze sites.
Experts analyseren je log en helpen je verder. Persoonlijk ga ik ervan uit dat je toch nog rommel op je PC hebt waardoor de boel vertraagd.

EDIT:

Om het je makkelijker te maken heb ik hier een handleiding voor je hoe een log te maken:

http://www.nucia.eu/forum/showpost.php?p=360481&postcount=3

Laatst bewerkt:
Om zeker te weten dat je geen rommel meer hebt zou ik een Hijackthis log maken en plaatsen op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Alle info over het programma Hijackthis, hoe een log te maken en hoe en waar te plaatsen vind je op deze sites.
Experts analyseren je log en helpen je verder. Persoonlijk ga ik ervan uit dat je toch nog rommel op je PC hebt waardoor de boel vertraagd.

EDIT:

Om het je makkelijker te maken heb ik hier een handleiding voor je hoe een log te maken:

http://www.nucia.eu/forum/showpost.php?p=360481&postcount=3

bedankt voor de hulp, het is in ieder geval gelukt om zo'n log te maken en te plaatsen. nu maar afwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan