Hotmail en msn ongewenst in Spaans

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Altijd als ik een hotmail-site of Messenger-site open, verschijnt dat in het Spaans. Blijkbaar staat ergens genoteerd dat ik voor msn Spaans ben, maar het klopt niet. Weet iemand hoe ik die instelling kan veranderen?

Bedankt alvast,

Ingmar

Bedankt voor je reactie. Mijn msn was eerst in orde, pas later veranderden die inlogvensters in Spaans. En verder is alles in de browser in het Nederlands.

Hoe gaat het bij herinstallatie met al mijn contactpersonen, berichtgeschiedenissen en Messenger Plus-instellingen?

Ingmar

Geplaatst door ingmar
Bedankt voor je reactie. Mijn msn was eerst in orde, pas later veranderden die inlogvensters in Spaans. En verder is alles in de browser in het Nederlands.

Hoe gaat het bij herinstallatie met al mijn contactpersonen, berichtgeschiedenissen en Messenger Plus-instellingen?

Ingmar
voor contactpersonen
ik weet dat je in de laatste versie je contactlijst kan opslaan en terug importeren
Dit doe je via "contactpersonen" => "contactpersonen opslaan" (is 2e van vanonder, want weet het niet in het spaans :P)

voor je berichtgeschiedenis, ik denk niet dat deze verwijderd wordt, maar misschien is een kopie aangeraden, bij mijn weten worden ze bewaard bij mijn documenten, ontvangen bestanden, en dan onder je e-mailadres (mapnaam = e-mailadres van msn)

Voor je plusinstellingen, volgens mij msn plus werkt los van msn, dus als je het verwijderd zal je msn plus niet mee verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan