Hotmail en Outlook Expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

demro

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Hallo beste vrienden! ;)

ik zit nu met het volgend probleem :confused: :rolleyes: :( mijn Outlook Expres heeft mijn hotmail buiten gebonjourd ( gewipt) ik kan mijn hotmail niet meer lezen alleen nog mijn inbox van telenet!
Hoe komt dat, en is daar iets aan te doen, kan ik die instellen ergens vinden om deze terug te doen werken?
Groetjes Ronny:thumb: ;)

Heb je al geprobeerd om je hotmail-account in outlook te verwijderen en opnieuw in te stellen?

hoi ..

ik heb ook ergens eens gelezen dat de nieuwe versies
van outlook express geen ondersteuning meer bieden
voor hotmail

misschien dat het daarmee te maken heeft

maar goed .. dit is alleen een mogelijkheid

Geplaatst door total_recall
hoi ..

ik heb ook ergens eens gelezen dat de nieuwe versies
van outlook express geen ondersteuning meer bieden
voor hotmail

misschien dat het daarmee te maken heeft

maar goed .. dit is alleen een mogelijkheid
Offtopic:
Ik denk dat je in de war bent met outlook ;)

Ikzelf gebruik ook OE (outlook express) met hotmail en geen problemen :)

Ontopic: Kijk eens of je hotmail-account nog in de lijst staan? Zo nee, dan zal je die er even opnieuw in moeten zetten denk ik :)
Het komt ook wel eens voor dat OE geen verbinding kan maken met de Hotmail servers, dat is gewoon een kwestie van "nog eens proberen"..

Outlook Express

ja was het maar zo simpel:rolleyes: maar ik heb het al meerdere malen geprobeerd en het werkt niet! :confused: en mijn account staat er ook nog in, ik heb zelfs problemen om in hotmail te geraken, want ik moet nu niet alleen mijn paswoord invullen, maar daarna krijg ik nog een scherm waar ik een code moet invullen, die daar (een beetje gekamoefleerd) ingeschreven staat! en soms werkt het ook niet, :confused: moet ik terug mijn hotmail adress en mijn paswoord invullen , en opnieuw en opnieuw :confused: :rolleyes: :( :o

Re: Outlook Express

Geplaatst door demro
ja was het maar zo simpel:rolleyes: maar ik heb het al meerdere malen geprobeerd en het werkt niet! :confused: en mijn account staat er ook nog in, ik heb zelfs problemen om in hotmail te geraken, want ik moet nu niet alleen mijn paswoord invullen, maar daarna krijg ik nog een scherm waar ik een code moet invullen, die daar (een beetje gekamoefleerd) ingeschreven staat! en soms werkt het ook niet, :confused: moet ik terug mijn hotmail adress en mijn paswoord invullen , en opnieuw en opnieuw :confused: :rolleyes: :( :o
Ah :)
Je moet je account als het ware nog "activeren", door middel van die code die je nog in moet vullen.

Zodra je dat gedaan hebt, zal het in OE ook wel werken :)

Outlook Express

Ja ! was dat maar waar!:confused: :rolleyes:
ik heb me dan al (zogezegd) al honderd keren ingeschreven maar het werkt niet het is een beveiliggings code die ik moet intypen maar het werkt niet altijd naar behoren ik heb zelfs een een andere hotmail adress aangemaakt die ook werkt (wel via hotmail zelf) als ik deze dan wil bij plaatsen bij mijn accounts in OE dan krijg ik dezelfde melding zoals deze heer die hier ook een bericht over gemeld heeft juist onder of boven mijn bericht zie maar:confused: :rolleyes: ;)
het staat onder Outlook Express en het is "Rent1" die de vraag gesteld heeft;)

Heeft dan niemand de site gelezen waarnaar GuusABC al verwees?

MSN Hotmail ondersteunt geen Distributed Authoring and Versioning (DAV) meer voor gratis gebruikersaccounts. Outlook Express gebruikt de DAV-interface om verbinding met Hotmail te maken. Alleen betalende Hotmail-accounts werken correct met Outlook Express. Als u in Outlook Express of Outlook hebt opgegeven dat uw Hotmail-account moet worden geopend voordat de DAV-ondersteuning werd beëindigd, is het nog wel mogelijk Outlook Express te gebruiken om een gratis Hotmail-account te openen. Uiteindelijk wordt DAV-ondersteuning echter voor alle gratis Hotmail-accounts ingetrokken.

Als je mazzel hebt blijft gratis Hotmail in OE nog een poosje voor je werken (maar het zal ophouden). Als je nu een nieuwe Hotmail-account in OE probeert in te voeren, zal het niet lukken. Wordt simpelweg niet meer ondersteund.

Outlook Express

ja ik heb het ook gelezen :confused: :o
maar zou daar geen trukje voor zijn om dit te omzeilen:rolleyes: ;)
want het is echt ombetand als je iederkeer moet veranderen om uw mail te kunnen lezen :( :confused: ik zal nog mogen zoeken om een ander é-mail adres aan te maken ergens anders maar waar is het goed!? ik ben bij telenet en ik vind Belgacom niet erg veel soeps hoor
:confused:
Toch bedankt voor jullie reactie's
Groetjes Ronny;) :thumb:
ps heeft er niemand een tip voor mij ?

Wat dacht je van Gmail? Werkt perfect (veel fijner dan Hotmail), is gratis en wordt prima ondersteund door Outlook Express. :)

Outlook Express

zal een gaan piepen;) en kijken als het waar is;) bedankt voor de tip
deze vind ik dan onder Gmail terug :rolleyes:

Als je MSN Messenger gebruikt, kan het ook zo - zie bijlage.
Geef in de opties van Outlook Express op het tabblad Algemeen aan dat OE NIET direct naar het Postvak IN moet gaan bij opstarten en vink Automatisch aanmelden bij Windows Messenger aan.
Wanneer je daarna OE start, wordt Messenger mee opgestart en verschijnt er rechts onder in beeld een popup-schermpje als Hotmail post voor je heeft.
Door op dat schermpje te klikken ga je direct naar het Postvak IN van Hotmail.
Het is niet even ideaal als het ontvangen van Hotmail in OE, maar ik gebruik deze manier al een tijdje en als je eraan gewend bent is het bijna net zo eenvoudig.

Guus.

Laatst bewerkt:
Outlook Express

ik heb het geprobeerd hoor maar het masserd nog altijd niet, zelfs als ik wil een é-mail beantwoorden heb ik grote moeilijkheden om dit te kunnen bewerkstelliggen:o :confused:
en wat die Gmail betreft dit gaat zo maar niet om een Gmail adres aan te maken of te rigistreren:confused: :rolleyes:

Re: Outlook Express

Geplaatst door demro
en wat die Gmail betreft dit gaat zo maar niet om een Gmail adres aan te maken of te rigistreren:confused: :rolleyes:

Daar moet je voor uitgenodigd worden. Stuur even een mailtje naar spywareslayerATgmail.com (AT vervangen door @). Dan krijg je een account van mij. (Ik heb er nog zo'n 150..)

Re: Re: Outlook Express

Geplaatst door buffy

Daar moet je voor uitgenodigd worden. Stuur even een mailtje naar spywareslayerATgmail.com (AT vervangen door @). Dan krijg je een account van mij. (Ik heb er nog zo'n 150..)

Betekent dat jij een 150 stuks Gmail account`s hebt :rolleyes:

Ja dan lust ik er wel eentje :o

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan