Hotmail en outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobia

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Een kennis van me heeft op zijn pc hotmail via outlook lopen. nu heeft hij ooit 2 dll's verwijderd. hij weet niet meer welke. maar zou het kunnen zijn dat hij daardoor zijn hotmail wel via outlook express kan laten lopen? en zo ja welke zijn dat. Of weet iemand een andere sluiproute om het binnen te halen in outlook express. ik heb geen zin om nog een email client bij te laten draaien

draai eens door bij uit voeren sfc /scannow te ttikken
helpt dit :)

nope, doet hij helemaal niet. ken de hele opdracht niet

maar zou het kunnen zijn dat hij daardoor zijn hotmail wel via outlook express kan laten lopen?
Hotmail is alleen nog in OE te gebruiken met een oude account, met de nieuwere lukt dat niet meer.
Van een andere uitweg heb ik nog nooit gehoord.

Maar het account stamt al uit 2000

heb je een spatie tussen sfc en scannow gedaan ?

Wat vreemd, die heb ik ook en dat lukt zonder problemen.
Doe je dat gewoon via Extra --> Accounts --> Email toevoegen, en dan kiezen voor een Hotmail account?

ik kan geen hotmail account kiezen, ik geef het mail adres in en hij gaat zelf verder met een hotmail account installeren. ik snap het ook niet. vind het heel vreemd. wilt ook niet lukken op mijn toppie

Wat vreemd, die heb ik ook en dat lukt zonder problemen.
Doe je dat gewoon via Extra --> Accounts --> Email toevoegen, en dan kiezen voor een Hotmail account?
Ik heb dit net nog op de server boven geprobeert maar het werkt nog steeds.
Vul een naam in dan je gebruikersnaam@hotmail.com
Voor de rest is het gewoon op volgende klikken en de account staat in OE.
Je account is nog wel actief?

heb dat gedaan, maar hij vraagt dan om mij cd. maar de cd waarmee ik de instal heb gedaan geeft hij aan dat het niet de juiste is. heb wel voor genius advantage geblabla en progje gedraaid. misschien dat dat het probleem geeft met mijn instal cd?

ik blijf de opmerking krijgen dat gratis account niet meer ondersteun worden door outlook express. heb net weer opnieuw geprobeerd

maar niemand die nog een idee geeft of een achter ingang kent?
en een account van 2003 zou die eigenlijk ook gewoon binnen moeten kunnen komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan