Hotmail Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Sinds net doet hotmail.com het niet meer, computer heb ik al een aantal keer opnieuw opgestart maar helpt nog steeds niet, er komt te staan fout op pagina. Ik denk dat het door dit komt: ik heb net alle cookies verwijderd + bestanden verwijderd (internet exployer) toen heb ik cleanmrg in uitvoeren getikt en uitgevoerd, sinds dien doet hotmail het niet meer???? In firefox doet hotmail.com het wel gewoon

Foto van de hotmail pagina fout: http://www.wixler.nl/uploads/b/27/dc6a98f56b.jpg

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
die foutmelding heeft niks met hotmail te maken.
je hebt nog ergens een vinkje staan dat IE de fouten van een pagina moet opsporen (script fouten)
Hotmail doet het wel in Firefox.....hmmmm

weet je toevallig welk vinkje ik aan heb staan? Ja het heeft niks met hotmail te maken!

Mvg

helaas niet nee ik ken IE 7 niet.
Ik ben firefox gebruiker.

Ik ben ook Firefox gebruiker. Het vinkje waarop gedoeld wordt kun je vinden bij Internetopties, Geavanceerd, Webpagina's bekijken. Daaronder staat Foutopsporing in scripts uitschakelen en kun je dus een vinkje voor plaatsen.

Groet, Floyd

bedankt voor je reactie floyd, jammer genoeg stond deze al aangevinkt en is het jammer genoeg niet de oplossing

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan