hotmail foutmelding ?? wat nu

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcos

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
k melde me aan op de site van msn om em email te kijken en ineens krijg k dit

Toegang krijgen tot Hotmail
--------------------------------------------------------------------------------
De .NET Passport-account waarbij je bent aangemeld, wordt niet ondersteund door Hotmail.Ga naar de Hotmail-website voor informatie of om een gratis account in te stellen.

heb dit nog nooit gehad en k moet bij me email !!!

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
ff update..... ik kom wel op msn messenger en kan gewoon inloggen op msn site maar zodra k op hotmail klik zegt ie die fout melding van geen toegang....

heb inderdaad het zelfde bij een kennis van mij.

die heeft ***@msn.com adres al een aantal dagen de zelfde melding als de vraagsteller.
inloggen via msn explorer lukt niet gewoon naar msn.com gaan lukt ook niet.
Kan wel wachtwoord veranderen van dat account ,msn werkt ook gewoon normaal enz enz.
maar mail bekijken ho maar.

Vandaag kwam ineens de melding dat het account afgesloten was ?? rede werdt niet gegeven

bij mij is precies zelfde ja en wat doet je kennis nu ???

uhhh nog niks want die is met computers een complete nono ;) dus ik mag het oplossen alleen heb ff geen diee hoe??

heb al een mail gestuurd naar hotmail hoe dit kan maar geen reactie tot nu toe.

k heb ook email gestuurd er stond bij binnen 24 bericht terug nog niks gehad !!

wacht wel ff af ik geloof die 24 uur niet zo heel erg van ze ;)

ja precies haha maar als je meer weet post het dan ff dan doe k het ook

NIEUWS !!!!

Ik kan weer op me email na bijna een week van onbereikbaarheid kan k weer bij me emails komen en versturen wat een feeest :D :thumb:

vraag me inderdaad af wat ze gedaan hebben kreeg vanmorgen ook al een jubel sms dat die kennis zijn hotmail het weer deed :D

nou bij is het sins maandag dat ik nie op msn kan en ik vind het egtt heel erg vervelend :( want ik wil me mails kijken ik wil met mijn vrienden chatten en steeds als ik me wil aanmelden staat er dat mijn accountent tijdelijk niet beschikbaar is :confused: heb jullie misschien een tip voor mij wat ik kan doen :)

ik raad je aan om gewoon even te wachten ik had het zelfde en na ongeveer 1,5 week doet ie het weer zo niet ff mailen naar hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan