hotmail geblokkeerd, code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carroline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Mijn hotmail is geblokkeerd, ik word gevraagd een code in te voeren die gestuurd word naar een ander e-mail adres. Dit e-mailadres bestaat echter niet meer dus ik ontvang ook geen code. Ik kan het e-mailadres ook niet vervangen of de code naar mijn gsm laten sturen omdat ik dit niet kan aanpassen. kan iemand mij helpen?

Niemand van ons kan je hiermee helpen. Echter wel hotmail zelf even een mailtje sturen naar die lui met je gegevens etc... moet goed komen

Hotmail geblokkeerd wil zeggen dat iemand echt aan het rotzooien is geweest.
Inderdaad is er op dit forum geen mogelijkheid je hier mee te helpen.
Wel kan ik zeggen dat een e-mail adres niet zomaar verdwijnt, je zegt dat een ander e-mail adres niet meer bestaat maar een provider of mail aanbieder onthoud redelijk mail adressen dus het is de moeite waard dit te proberen.

en een mail sturen met welk e-mailadres dan?
en als ik van iemand anders een e-mailadres kan lenen, naar wie stuur ik het dan? want ik vind nergens contactgegevens...

het e-mailadres dat niet meer bestaat is echt verwijdert door de eigenaar zelf aangezien hij van provider is verandert. Hij heeft nu dus een ander mailadres

Van provider wisselen wil niet zeggen dat het mail adres word geblokkeerd. Nogmaals deze blijven lang bestaan. Juist omdat er altijd na wisseling van de wacht nog lange tijd mail binnen komt op die adressen. Via web acces zou je dus kunnen proberen toch in te loggen op dat mail adres.
Maar goed dat is goed bedoel mee denken.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/sign-in-cant-faq
Op deze link word keurig uitgelegd wat te doen bij problemen.

We horen uiteraard graag of het gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan