Hotmail geblokkeerd (geen sms mogelijkheid)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noob20

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hallo,

Sinds gisteren kreeg ik de melding dat mijn email xxxlaydxxx009@hotmail.com geblokkeerd is. Nu las ik hier allemaal berichten over dat je je nummer moet invoeren om de code te krijgen maar die mogelijkheid heb ik niet.
Ik moet een email aanvinken uit een lijst om daar naartoe de code te laten versturen.
MAAR, ten eerste is het emailadres wat ik kan aanklikken niet mijn emailadres en ten 2e, ik kan geen email toevoegen.. Dus het is of een email aanklikken die niet van mij is of ik krijg hem denk ik niet meer gedeblokkeerd of wel?

Het is heel vervelend want mijn email gebruik ik voor alles en zelf stuur ik niet veel mailtjes maar krijg wel veel spam.. En ik ben sinds woensdag op Badoo en misschien is dat de reden?

Wie kan mij helpen.?

Dank je. Mijn wachtwoord weet ik wel. Als ik hem niet goed invoer kom ik er niet in. Als ik hem goed invoer krijg ik het bericht dat hij geblokt is. Ik gebruik hem inderdaad ook voor msn. Ik zal straks even kijken of ik wat met de 2 linkjes kan. :)

Ik kan er eigenlijk niks mee.. Het veranderen van wachtwoord word geregeld via het emailadres dat geblokkeerd is dus ik kan niet een nieuw wachtwoord aanvragen. Waarom heb ik die optie niet om een sms te sturen zoals de anderen? :S

waarschijnlijk heb je die optie niet omdat je geen mobiel nummer hebt ingevuld met aanmaken van je e-mail adres

ik zal nog even verder kijken op accounts die geblokkeerd zijn

ik hoop dat je nog een hotmail of live account hebt, anders zou je er even een moeten aanmaken

http://windowslivehelp.com/

hier kan je je vraag stellen op de genoemde site van windows live, ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen dan hier

leg het probleem daar even uit en ze zullen dan vast wel een oplossing voor je hebben

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan