Hotmail: Geen nieuwe e-mail wordt getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Ik heb een irritant probleem:

Ik krijg sinds vandaag geen e-mailnotificatie's meer van nieuwe reactie's/berichten op forums. Zowel van Helpmij.nl niet als Gamers.nl.

Ik moet nu dus steeds de laatste threads waar ik op heb gereageerd, handmatig controleren op nieuwe reactie's.

Ik heb in Hotmail wel veilige lijsten en filters aanstaan, maar die staan zo ingesteld als altijd en het werkt normaal perfect.

Ook heb ik geen spyware (heb ik al een half jaar niet niet meer....).

Ligt dit probleem nu bij hotmail? Normale mail krijg ik wel binnen.

Geplaatst door Muurhond
Ligt dit probleem nu bij hotmail? Normale mail krijg ik wel binnen.
Probeer even tijdelijk je normale e-mailadres (als je dat hebt) op helpmij te vermelden. Als het dan wel binnenkomt weet je dat je bij hotmail moet zoeken.

Mijn echte email-adres is al vermeld op Helpmij.

Maar ik kreeg zo juist ineens 16 berichten achter elkaar binnen van diverse forums, dus et lijkt mij toch wel aan Hotmail te hebben gelegen. In iedergeval doet ie et weer.

Ik zet me vraag op opgelost.

Ik begreep uit je eerste vraag dat helpmij ook via hotmail liep. Het belandrijkste is dat het weer werkt.

Geplaatst door Wim1960
Ik begreep uit je eerste vraag dat helpmij ook via hotmail liep. Het belandrijkste is dat het weer werkt.

Alles van Helpmij komt op me Homtail-adres binnen, vandaar. Maar tot nu toe werkt et weer. (alhoewel ik nu ook vaak 2x hetzelfde mailtje krijg zonder één verschil in reactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan