Hotmail gehackt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterdun

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
24
Hallo,

Mijn hotmailadres is gehackt.
Het wachtwoord kan ik niet opnieuw instellen en de geheime vraag is gewijzigd.

Hoe kan ik dit herstellen???

Gr.
Wouter
 
Mailtje sturen naar Microsoft met de vraag of ze jou een ander wachtwoord willen sturen? Verder kan je weinig doen (tenzij je het IP weet te achterhalen van de persoon die je account heeft gehackt en die vervolgens een keylogger sturen... Of per mail en kijken of ie erin trapt...).
 
(tenzij je het IP weet te achterhalen van de persoon die je account heeft gehackt en die vervolgens een keylogger sturen... Of per mail en kijken of ie erin trapt...).

:S Als je dat al gaat doen, wat maakt jou dan anders dan de persoon die zijn mail heeft gehacked?
Ik denk niet dat zo een antwoord als 'oplossing' kan worden gezien, integendeel.

@wouter: Idd mail sturen naar support van microsoft. Geef voldoende informatie, eventueel recente mail subjects.

gr,
Maxim
 
@TS: Ik neem aan dat je dit al hebt geprobeerd? Hier wat meer informatie en stappen die je kan nemen (onder "Reset your account settings")

Offtopic: Helpmij is toch hopelijk niet een ethisch forum geworden??:) Het blijft je eigen account en de crimineel een crimineel... Als iemand jouw huis kraakt, dan mag je dat toch wel weer innemen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan