Hotmail in Live Mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Goedemiddag,

Ik had een vraagje over hotmail in windows live mail programma. Het schijnt nog steeds te kunnen dat je via pop3 je hotmail email kunt binnenhalen. Alleen kan ik nergens de instellingen vinden van hotmail om Windows Live Mail in te stellen.

Als je de verbinding op ssl zet ( poort 995 ), dan wil hij wel verifiëren, maar dan vraagt hij steeds maar weer op gebruikersnaam en wachtwoord.

Is er ook nog een andere mogelijkheid?

Met vriendelijke groeten

Vraag verplaatst naar:
Software > Mail programma's > Windows Mail (Vista)

Goedemiddag,

Ik had een vraagje over hotmail in windows live mail programma. Het schijnt nog steeds te kunnen dat je via pop3 je hotmail email kunt binnenhalen. Alleen kan ik nergens de instellingen vinden van hotmail om Windows Live Mail in te stellen.

Als je de verbinding op ssl zet ( poort 995 ), dan wil hij wel verifiëren, maar dan vraagt hij steeds maar weer op gebruikersnaam en wachtwoord.

Is er ook nog een andere mogelijkheid?

Met vriendelijke groeten

Hoi,

Volgens mij vergis jij je.
Je hebt Windows Mail, onderdeel van Vista en vervanger voor Outlook Expres in XP en eerder.
Je hebt ook Windows Live Mail, dat je apart moet installeren en onderdeel is van Windows Live.
In Windows Mail kan je hotmail niet als POP installeren.
In Windows Live Mail hoef je wat jij suggereert helemaal niet de doen ...... :shocked:

Ik heb het inderdaad over Windows Live Mail beta, hij staat standaart op 110 ( poort in ) en 25 ( poort uit ) op :

pop3.live.com
smtp.live.com

inlog: (gebruiksersnaam)@hotmail.com

Zo vind hij hem niet, klik je ssl aan blijft hij de hele tijd in een "loop" van wachtwoord vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan