Hotmail in Mail openene

Status
Niet open voor verdere reacties.

mytineke

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Weet iemand hoe je, je Hotmail mail kunt openen in het programma Mail? ik heb dit nog nooit eerder gedaan en misschien wil iemand mij ff helpen? of s het tegenwoordig niet meer mogelijk of onhandig?

Hier kan je een plug-in downloaden. Neem die voor Tiger Universal. Installeer hem en open Mail. Kijk anders hier. En kijk hier even voor de visuele handleiding

ik heb het geinstalleerd maar wanneer ik naar mijn postvak in wil gaan krijg ik de volgende melding

" Kon geen verbinding krijgen met 'Hotmail.com'
Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email"

ik ben dus naar de site gegaan maar ik heb al windows live mail dus daar ligt het niet aan... heb ik iets verkeerd gedaan?

Jij hebt vast een Windows Live Mail! Ik ben hier en daar aan het lezen, maar kom niet tot een antwoord. Ja, een negatief antwoord. Waarschijnlijk zal dat niet gaan. Er is wel verschil tussen Hotmail en Windows Live Mail. Die Hotmail had je kunnen gebruiken. Maar met Windows Live Mail schijnt nogal een probleem te zijn. Maar je kan altijd nog GMail gebruiken. Is gebruiksvriendelijker dat Hotmail.
Maar dat is persoonlijk.

LaPasta

ik had idd zelf ook al het een en ander opgezocht maar kwam niet tot een oplossing, ds helaas, maar ik blijf dan maar bij het oude, want van e-mail vernaderen is zo onhandig met contacten en websites dus laat het lekker bij het oude... toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan