hotmail in outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bregje

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Ik heb nu gewoon hotmail op www.hotmail.com of via mijn msn, maar het lijkt me heel handig mijn hotmail bij outlook te hebben (zodat als ik op een emailadres klik niet in een outlook kom zonder van mn moeders oude adres)

kan dat??

Niet gaan instellen; je kunt er maar een paar maanden van genieten. De ondersteuning voor Outlook gaat eruit..

Maar ja het kan.

Jij met je G-mail :p

Ja, we zullen er toch op de een of andere manier vanaf moeten ;)

Geplaatst door XP_PC
Niet gaan instellen; je kunt er maar een paar maanden van genieten. De ondersteuning voor Outlook gaat eruit..

Maar ja het kan.

Gaat het er echt uit? ik gebruik het, en vind het reuze handig!

Volmondig JA!

Nu iedereen outlook en hotmail combineert gaat microsoft natuurlijk geld vragen voor deze service door het straks alleen nog maar mogelijk te maken voor betaalde hotmail-adressen! Typisch...

Vind het pers. dubbelop omdat je al betaald hebt voor het progje outlook. Wie zit er op te wachten dubbel te betalen voor 1 service :confused:

Ik baal er flink van. Mijn oude accounts werken nog maar de ondersteuning is er al uit voor nieuwgemaakte.

HA ik gebruik het nu gewoon allebei.. dat outlook is echt alleen maar handig voor directe email-links, gezien ik natuurlijk helemaal op hotmail ben ingewerkt..!

Bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan