hotmail in vervormde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Via MSN wil ik naar de inbox van mijn hotmail maar die ziet er heel vervormd uit. Gek genoeg als ik op refresh klik krijg ik wel de goede vormgeving. Meer mensen hier last van?

Ik heb zelf geen Hotmail, maar een vriendin waar ik op visite was had ongeveer hetzelfde. Misschien moet je eens proberen om je tijdelijke bestanden weg te gooien en eventueel de cookies ook. Als het goed is kun je schoon beginnen. Bij haar lukte het pas na enkele dagen, maar alles werkt weer (met) normaal (beeld).

Er zijn problemen met de instellingen van KPN (geweest). Dus als je bij planet, HetNet of XS4ALL zit zou dat het kunnen zijn.

Er zijn problemen met de instellingen van KPN (geweest). Dus als je bij planet, HetNet of XS4ALL zit zou dat het kunnen zijn.

Vreemd, ik zit bij BBNed, maar wel XS4ALL voorheen Demon en van het weekend had ik juist helemaal geen last van die problemen bij KPN.

Iemand enig idee wat er aan de hand is. Ook als ik normaal naar hotmail.com ga heb ik die vervormde inbox pagina, refreshen en dan is ie weer goed. Heb al mijn cookies al verwijderd maar hij doet het nog steeds niet goed.

Ik zit nu even op de computer van mijn ouders maar hier hetzelfde probleem, een vervormde inbox. Klik ik op vernieuwen dan is het weer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan