Hotmail leesbevestiging wordt niet verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooske04

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Als ik via Hotmail een bericht krijg waarbij een leesbevestiging wordt gevraagd, krijg ik die melding of ik een leesbevestiging wil verzenden niet meer en de bevestiging wordt vanuit hotmail ook niet meer verzonden.
Ik heb (lees hotmail in via outlook) al via "opties" diverse aanpassingen geprobeerd, maar zelfs als ik kies voor: "altijd een leesbevestiging verzenden" gebeurt dit niet.

Dus:
1) hoe krijg ik die melding over wel/niet een leesbevestiging versturen weer terug
2) hoe zorg ik er nu voor dat de leesbevestiging verstuurd wordt?

Kan ik de afzenders ook weer blij maken als alles weer in orde is ;-)

Dat kan niet meer in je live hotmail account. Het kan wel in live mail. :evil:

Waaaat?!?
Dat is toch belachelijk! Dus vanaf je hotmal-account wordt gewoon nooit meer een leesbevestiging gestuurd? Tssss....

Mooske ik zocht even voor je op en als ik hun moet geloven kan het dus inderdaad echt niet meer. Klikje

Mijn zoon, dochter en vrienden hebben diverse hotmail accounts ik vroeg hen kunnen jullie een leesbevestiging bla bla bla.

Neen zeiden ze en voegden nog wat kreten toe.....:evil:

Hmm, nog even voor de duidelijkheid:
ik verstuur dus niet een mail waarin ik om de bevestiging vraag, maar het gaat juist om mail die ik krijg en waarvan aan mij een bevestiging wordt gevraagd.....

Mooske, dan kun je die gerust accepteren. Niets is verplicht he.

Manamana: dat weet ik , maar daar gaat het just om..... Ik krijg niet meer de melding óf ik hem wil accepteren en de afzender krijgt dus ook geen bevestiging meer, terwijl ik juist wél wil dat er een leesbevestiging naar de afzender wordt verstuurd!

Ja dat klopt, dat kan alleen als de afzender om een leesbevestiging vraagt, dan kun je dat accepteren. Anders valt er niets te accepteren. Het ligt er natuurlijk ook aan vanuit welk mailprogramma hij/zij een bericht verstuurd en of hij/zij een leesbevestiging kan toevoegen. Als iemand vanuit hotmail een bericht naar jou stuurd zit er geen leesbevestiging meer bij want dat kan niet meer. Vanuit outlook 2003, 2007, bla bla bla zit deze optie er kennelijk nog wel in.

Als je de mail wilt doorsturen met een leesbevestiging vanuit je hotmail kan dat niet.

Gebruik dus een ander mail programma daarvoor.

maar de afzender stuurt niet vanuit hotmail, maar vanuit een programma (bijv hetnet) waarbij het verzoek om leesbevestiging meegestuurd wordt. Dit was tot ongeveer vorige week geen probleem en ontving hijvan mij ook gewoon een bevestiging als ik die accepteerde.
Nu: krijg ik niet meer de vraag of ik de leesbevestiging wil accepteren èn krijgt de afzender dus ook geen leesbevestiging meer.
Er wordt dus aan mij een bevestiging gevraagd, maar ik krijg die melding niet
Zelfs als ik in outlook het vinkje bij "deze melding niet meer weergeven" aangevinkt zou hebben (wat ik volgens mij echt niet gedaan heb) zou er wel een bevestiging aan hetnet verstuurd moeten worden omdat ik in Outlook al aangegeven heb dat ik altijd een leesbevestiing verzenden heb aangevinkt.

Kennelijk is er dan iets uitgeschakeld bij de ander of iets niet goed ingesteld. Wat een gedoe he.

Las dit nog, maar dat terzijde. Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan