Hotmail Live in Outlook: verschillende tekortkomingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP Dijkstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
Beste mensen,

mijn naam is Jelte Pieter Dijkstra. Ik ben nieuw hier op dit forum. Sorry als ik een domme vraag stel. Door veel trial and error kom ik er vaak wel uit, maar na iets van drie uren bezig te zijn geweest...nog geen resultaat.

Vraag 1:
Ik heb mijn hotmaillaccount maar weer eens in Outlook (2003) gezet. Dat heb ik vroeger ook wel gehad. Connector (versie 12; ned.) daarvoor gedownload. Het werkt!! Maar de volgorde van al mijn mappen zijn alfabetisch. Mijn Postvak in staat dus onder de p en verwijderde items onder de v. Etc. Dit is erg onhandig aangezien ik mijn inbox bovenaan wil hebben zoals ik ook in mijn hotmail account heb. Wie heeft ditzelfde probleem??

Vraag 2:
In Outlook Express is de volgorde wel ok zoals normaliter in (web)hotmail!! Inbox staat bovenaan, etc. Maar mij is verteld dat met Outlook Express lastiger valt te werken. Is dat ook zo?

Vraag 3:
Als ik binnnen een Outlook een mail beantwoord vanuit mijn hotmail account komt deze mail in de box 'sent' te staan van default (een andere mailaccount). Is het niet mogelijk dat deze in de map 'sent' van het hotmailaccount komt??

Graag reactie. Alvast bedankt!!

gr
JP

Wanneer je outlook of expres alleen gebruikt om mails te lezen en te sturen zou ik je aanraden van windows live mail te gebruiken.

Heel handig en heel makkelijk omdat je de mail rechtstreeks vanop de windows live server benadert.
Wanneer ik op mijn werk in hotmail een mail lees of verzend of verplaats en ik open thuis mijn windows live mail wordt deze onmiddelijk gesyncroniseerd, start ik even later mijn laptop heb ik onmiddellijk ook weer dezelfde mails als op mijn pc staan.
Dus voor mij is het perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan