Hotmail mappen downloaden niet !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Janus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Janus

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Ik heb een pc met Win 98 se en internet explorer 6.0 en outlook express 6.
Ik wilde mijn hotmail account in outlook toevoegen (op andere machines al vaker gedaan zonder problemen), maar nu lopp ik de gehel procedure door en blijft hij ´hangen´bij het downloaden van de mappen, welke instellingen ik ook wijzig het probleem blijft steeds hetzelfde.
Iemand een idee ? alvast bedankt !!

Nee, geen proxyserver, wel een firewall in de router, maar op de andere pc´s lukt het wel ik denk dus dat het ergens in Win 98 zit, heb de instellingen van IE en OE allemaal al met elkaar vergeleken en gelijkgezet maar het probleem blijft.

Geplaatst door Janus
Nee, geen proxyserver, wel een firewall in de router, maar op de andere pc´s lukt het wel ik denk dus dat het ergens in Win 98 zit, heb de instellingen van IE en OE allemaal al met elkaar vergeleken en gelijkgezet maar het probleem blijft.

En die andere PC's hebben een 'hogere' OS dan 98? Probeer de Hotmail account opnieuw te installeren (als je dit nog niet hebt gedaan).

Heb ik al vaker geprobeert, zelf teruggegaan naar outlook express 5.5 zelfs dat help niet, ik heb het idee dat het een of andere beveiligingsinstelling in Win 98 is, maar welke .....??????

Laatst bewerkt:
tweede hotmail account loopt vast

ook ik gebruik W98SE en outlook express 6.
Ik werk al anderhalf jaar met een hotmail-account.
Geen enkel probleem, totdat ik een tweede hotmail-account instelde. Het eerste hotmail-account synchroniseert normaal, maar bij het tweede (nieuwe) hotmail-account loopt hij vast (althans er gebeurt niets).
Ik gebruik ook andere email-accounts (freeler, wanadoo, supermail) en deze geven geen enkel probleem. Waarom wil het tweede hotmail-account niet synchroniseren (ook niet als ik het per account apart doe) ?.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan