hotmail niet in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik weet niet wat ik fout doe maar ik krijg mij hotmail account maar niet in mijn outlook weet niet wat ik fout doe.
Ik wil ook mijn email account van zonnet in outlook doen dit lukt mijn ook niet weet iemand trouwens de pop en smtp server van zonnet deze kan ik niet terug vinden op de site

het is niet gelukt terwijl ik alle opties zoals beschreven heb gedaan !!
maar ik wil toch email in mijn outlook hebben weer iemand een account waarbij het ik niet zo moeilijk hoeft te doen en gewoon mijn gegevens kan inkloopen ikheb geen provider

Geplaatst door franklin123
het is niet gelukt terwijl ik alle opties zoals beschreven heb gedaan !!
maar ik wil toch email in mijn outlook hebben weer iemand een account waarbij het ik niet zo moeilijk hoeft te doen en gewoon mijn gegevens kan inkloopen ikheb geen provider
Je hebt geen provider maar toch vraag je naar de gegevens van Zonnet?
Als je niet moeilijk wilt doen zou ik gewoon gaan voor een Gmail adres.
Lijkt mij het minst omslachtig.

Als je geen gebruik maakt van het netwerk van Zonnet is de kans groot dat je geen mail meer kunt versturen met je Zonnet account.
Ik weet niet hoe je verbinding maakt met het internet?
En om hotmail in Outlook (Express) te openen heb je tegewoordig een betaalde account nodig.
Dus dat gaat ook niet meer lukken tenzij je de link van Rimsic leest.

wat bedoel je?
wat staat er nu niet goed en hoe kan je het eea contolrern of dat stukje sofware werkt, ik heb internet via mijn werk

wat bedoel je?
wat staat er nu niet goed en hoe kan je het eea contolrern of dat stukje sofware werkt, ik heb internet via mijn werk
Ik volg je nu helemaal niet meer.
Zeg eens precies wat voor verbinding je nu hebt en wat je nu precies wilt. :)

En het document wat je probeerde mee te sturen in niet gelukt, zie de melding van XP_PC.

ok wat ik wil is mij hotmail account in outlook krijgen.
wat ik heb aangepast is bij de pop en smtp server 'local'ingevuld, zoals beschreven.
Vervolgens heb ik freepops/FreePOPs-0.0.31.exe geinstalleerd.
Volgens de handleiding zou ik nu mijn mail kunnen versturen. dit is nog niet het geval.

Okay dat is duidelijk. :)

Ik vraag me een beetje af of freepops wel doet wat ie moet doen.
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar wat je kunt proberen is even deze thread doorlezen.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=213005
Mocht het nog niet lukken horen we het wel.
Als je er echt niet uit komt zou ik voor een Gmail (zelfde als Hotmail maar dan van Google) adres gaan.
Deze is op de normale manier in te stellen in Outlook.
Misschien wel zo handig.

zou iemand mijn de link kunnen geven waar ik een email accound van Gmail kan openen?

zou iemand mijn de link kunnen geven waar ik een email accound van Gmail kan openen?
Mocht je nog een invite willen hebben, heb ik er nog wel ééntje voor je (of meer). :)

wat is een invite? het gaat mijn om een account die ik in min outlook kan plaatsen zonder poes pas

Omdat Gmail nog in een beta stadium verkeerd kun je alleen een account aanmaken als een invite (uitnodiging) van iemand anders krijgt.
Als je reeds een Gmail adres hebt kun je invites uitdelen aan wie je maar wilt.
Dus als je ook een Gmail account wilt doe je dat doormiddel van het vragen naar een invite.
Daarna kun je zelf een account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan