Hotmail of Gmail koppeling i.p.v. Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Durant

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is (onder Windows Vista) om de automatische koppeling naar outlook te wijzigen.... Voorbeeld: klik ik in een website op 'contact' of 'email' dan opent outlook automatische met een nieuw te versturen bericht. Ik zou graag zo'n koppeling met bijv Hotmail of Gmail hebben i.p.v met Outlook. :confused:

Je kan eens hier kijken. Je zou op deze manier ook Windows Live/Hotmail moeten kunnen selecteren.

Outlook uitgezet, maar ...

Je kan eens hier kijken. Je zou op deze manier ook Windows Live/Hotmail moeten kunnen selecteren.

Heb ik gedaan en ik heb Outlook nu uitgezet als standaard. Ik zie nog geen mogelijkheid om een Hotmail of Gmail hiervoor in de plaats te krijgen... misschien nog een tip :) ??

ja je moet daar voor een niet windows programma kiezen.

geen andere keuze mogelijk

ja je moet daar voor een niet windows programma kiezen.

Dat is het hem nou net .. ik moet daar een keuze maken uit alleen maar Windows programma's en internetexplorer. :confused:
Kent u misschien nog een andere optie binnen Vista ???

Met Gmail Notifier kan je instellen dat Gmail voor mailto: links gebruikt moet worden (via rechtsklik op het icoon > options). Het programma hoeft niet te allen tijde te draaien. Werkt in ieder geval in XP goed, maar zal ook met Vista prima gaan :)

Hotmail kan ik hier in ieder geval instellen via IE > Tools > Internet Options > Programs > E-Mail. Het zou misschien kunnen dat je MSN daarvoor geïnstalleerd moet hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan