Hotmail ontvangen via Apple Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shark323

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Goededag,

Krijg geen hotmail berichten binnen bij "inkomende berichten". Ik kan ze wel ophalen via account info alleen krijg ze ook dan niet op de goede plek. Mail van andere provider krijg ik wel binnen. En ik kan wel via Apple mail hotmail versturen.
Vraag is: hoe kan ik hotmail via Apple Mail ontvangen?
Kan iemand mij helpen hiermee?

MVG,
Jasper

Hallo Jasper. Hier veel FAQ, heb ze niet doorgelezen. Hoop dat je er wat aan hebt. Klikje

Thx voor jullie reacties.
@manana: deze link gaat naar een i-phone ipv 1-mac site. Toch even gekeken. Maar de oplossing voor mijn probleem niet gevonden.
@Mik Zjegger: ook hier de oplossing niet gevonden. Ik heb mijn account precies zo ingesteld als wordt uitgelegd. Echter ik kan nog steeds geen hotmail ontvangen. Blijf het vreemd vinden, er zullen toch veel meer mensen zijn die hotmail willen ontvangen op een mac? Of vergis ik mij.

Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag.

Groet,
Jasper

Misschien denken we, of liever gezegd denk ik verkeerd.

Hotmail is toch vervangen door outlook.

Wellicht moet je iets bij instellingen doen om je push berichten door/binnen te krijgen.

Of ben ik nu aan het raaskallen. :D of zit ik op het verkeerde spoor. :shocked:

Thx voor reactie manamana, leek mij zeker geen verkeerd idee om daar eens te kijken. Helaas niks kunnen vinden mbt pushberichten. Wel bij accountinstellingen gekeken van hotmailaccount. Echter ook daar niks gevonden mbt mijn probleem. Blijft vreemd wel hotmail kunnen versturen via Apple mail, maar niet kunnen ontvangen?

Ik open mijn hotmail op mijn apple mac via het web. Ik zie dan inderdaad Outlook staan.

Nog andere ideeën?

Groet,
Jasper

Dat klopt dus toch dat het outlook.com is geworden.

Naast een Apple ID, Yahoo, en of Gmail account kon je uiteraard ook een Hotmail account toevoegen aan de Mail applicatie.

In voorgaande versies van iOS kon je deze herkennen aan het ‘Microsoft Hotmail’ icon, in iOS 7 is deze optie verdwenen.

Uiteraard is de optie ‘Hotmail’ niet helemaal verwijderd en kun je deze vanaf nu terugvinden onder de knop ‘Outlook.com’.

Is die er bij jou.

Is hier wat te halen. Klikje

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan