hotmail openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aveldman

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Berichten
163
Kan hotmail via outlook niet openen nadat ik windows 7 opnieuw heb geinstalleerd,wie weet de oplossing. Krijg deze foutcode:
<body onload="javascript:rd();"
Wat doe ik fout?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp dat je staat te springen om een antwoord maar het forum wordt gerund door vrijwilligers, geduld dus. Bovendien staat in de huisregels dat je 24 uur dient te wachten voordat je je topic omhoog mag "schoppen"
 
Dit is onduidelijk:
Hoezo open je Hotmail (in een webbrowser) vanuit Outlook? Via een link die in een mail staat?
Indien via een link in een mail, dan moeten we (minstens) de gelinkte lokatie hebben óf de hele inhoud van die mail hebben (dus niet de tekst zoals getoond maar de hele mailheader) om ook maar een idee te hebben waar het 'fout' loopt. Natuurlijk moeten daarvan mail-adressen 'anoniem' gemaakt zijn.

De versie Outlook is op de volgende manier te vinden:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Kijk naar Microsoft Office installatie die worden genoemd, bijv. Microsoft Office 2003, Microsoft Office 2007, Microsoft Office 2010 etc. Dat zou je moeten vertellen welke versie Outlook daarbij geïnstalleerd is (bijv. Microsoft Outlook 2003, Microsoft Outlook 2007, Microsoft Outlook 2010, Microsoft Outlook 2013)

Tijs.
 
Aanmelden hotmail

Misschien hebik de vraag verkeerd gesteld,als ik wil aanmelden voor hotmail,doe ik dat via Google ( aanmelden hotmail) dan gaat het via outlook online en dan krijg ik de foutmelding .
 
Even googelen lijkt de schuld bij Avast Online Scan te leggen. [Ik neem aan dat daar in de NL versie Avast Web Schild mee bedoeld is.] Heb je inderdaad Avast op die computer? Indien ja, schakel eens de Online Scan / Web Schild eens uit en probeer het opnieuw.

Tijs.
 
Indien Avast kun je het mogelijk oplossen zónder het Web Schild uit te schakelen. Zie volgend citaat:
Hallo, we have discovered an issue in new WebShield implementation. This is probably reason of your problems. We are preparing fix for that.
Meanwhile you can try to switch to old WebShield implementation. To do that, please
Go to the
C:\programdata\avast software\avast
directory
Find the WebShield.ini, file and add following lines:
[General]
UseStreamFilter=0

Now restart the computer

Tijs.
 
De foutmelding is weg ,maar nu krijg ik boven in de adresbalk login.live.com wat normaal ook zo is ,maar gaat niet verder om hotmail te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan