Hotmail opent zich tigmaal ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ha0w3n

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hallu mensen,

Ik had is een vraagje. Ik heb dit probleem net 5 minuten geleden gehad en vorige week ook een keer. Komt wel vaker voor, maar nu vond ik het wel genoeg geweest.
Het gebeurd telkens als ik via Live messenger naar Hotmail toe ga en mijn mailtjes heb gelezen en het scherm daarna afsluit dat er dan ineens heel veel Internet Explorer schermpjes openen en die allemaal naar mijn hotmail gaan. En aangezien de nieuwe Hotmail nogal sloompjes is en moet laden, loopt mijn computer een beetje traag. Daardoor kan ik niet taakbeheer openen of op de kruisjes klikken.
Ik heb een keer mijn computer overnieuw gestart omdat het maar niet ophield, een andere keer ging het zelf voorbij en meestal moet ik ff wachten en dan kan ik de kruisjes gaan klikken.

Maar het rare is dat mijn computer niet hard aan het laden is als die schermpjes openen, alsof ie niks te doen heeft om het allemaal te verwerken.....En het staat wel allemaal in het balkje onderaan en dan worden er meerdere rijen gemaakt met allemaal IE.

Hoe komt het dat ik dat probleem soms heb?

Owhja en ff andere vraagje tegelijk, hoezo start Live Messenger zo sloom bij mij op?
In de startup lijst heb ik alleen het noodzakelijke en messenger staan, maar dan duurt nog een halve minuut of langer voordat het schermpje zich laat zien op het bureaublad en mijn computer stopt met laden.

Ik ben van plan om mijn computer is een keer helemaal opnieuw te installeren, omdat het niet meer zo "schoon" is. Allemaal rommel van ooit dat er nog staat of niet goed is weggegooid. Maar ik wou wel eerst ff weten wat de problemen van messenger zijn.

Alvast bedankt voor het lezen van het lange bericht :P

Ha0w3n

msn live is zowiezo erg traag. tijdens het opstarten van je pc moet je eigenlijk niets automatisch laten opstarten. Werkt veel sneller bij mij door wat snelkoppelingen in je snel starten menu te plaatsen.

Okeej, dat heb ik nu ook uitgeschakeld.

Maar nu had ik vandaag net weer dat (grote) probleem, alleen was het niet met hotmail maar met hyves. Heb vandaag wel een screeshotje kunnen maken van de processcherm van taakbeheer. Alleen hoe post je een screenie?

Ha0w3n

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan