Zaterdag kreeg ik een e-mail van hotmail:
E-mail:
Beste Passport gebruiker,
Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft .Net Passport.
Het spijt ons om te horen dat je problemen ondervindt met het aanmelden met je Microsoft Passport.
We vermoeden dat je de “Review and Sign the Agreements” pagina te zien krijgt bij het aanmelden.
Als onderdeel van een recentelijke update bij ons Passport Network word je gevraagd om de huidige Gebruiksvoorwaarden te accepteren.
Wanneer je de gebruiksvoorwaarden accepteert is je Microsoft Passport Network-account bijgewerkt en zal je deze pagina niet meer zien.
Als je hierna niet bij je gewenste MSN pagina terechtkomt, sluit dan het browser-venster, open een nieuw browser-venster, en ga weer naar je MSN pagina.
Mocht je nog problemen ondervinden bij het aanmelden, bijvoorbeeld als je huidige wachtwoord niet geaccepteerd wordt, volg dan de volgende stappen op:
1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
3. Klik hier op de knop "Cookies verwijderen", en dan op OK.
4. Klik dan op de knop "Bestanden verwijderen", vink het vakje aan en klik dan op OK.
5. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op "OK" om de wijzigingen op te slaan.
6. Hou nu de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de F5 toets om deze systeem-bestanden te "vernieuwen".
1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
3. Klik hier op de knop "Instellingen", en zorg ervoor dat de bovenste optie "Bij elk bezoek aan de pagina" geselcteerd is.
4. Klik op OK.
We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest, maar laat het ons alsjeblieft weten als het probleem nog niet verholpen is.
Laat ons dan weten welke stappen je onderneemt, waar het precies fout loopt, en welke foutmelding je krijgt te zien.
Onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je medewerking en geduld.
Met vriendelijke groeten,
Nadia
Microsoft .Net Passport Support Team
haha dit is niet echt het probleem had alweer een reply gestuurd naar hun dat het probleem was dat me password niet werkt, hun denken dat het door me pc komt
Robin