hotmail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Als ik via mijn hotmail de nieuwsbrief binnen krijg van
Startkabel.nl en vandaar op een link klik, krijg ik steeds de navolgende melding: Je hebt op een link gekliktdie mogelijk naar een onveilige site buiten hotmail of msn leidt. Wil je door gaan?
Ik kan dan of op OK of op ANNULEREN klikken, maar al klik ik op OK er gebeurt verdere niets. Ik heb al eens geprobeerd om mijn veiligheidsinstellingen lager te zetten echter geen suc6. Startkabel weet geen raad en support van hotmail geeft ook geen afdoende antwoord....
Iemand een tip ??
 
Van wie krijg je die melding?
Windows of Firewall?
 
Alvast bedankt voor de reactie

Er staat boven:
MSN Hotmail - Dialoogvenster van webpagina.

Verder staat er nog:
OPMERKING: van sommige afzenders is het bekend dat ze zich voordoen als iemand anders om zo internetgebruikers te Misleiden.
Als je vermoedt dat dit het geval is, kun je het beste de knop Annuleren gebruiken.

Daaronder kan ik kiezen OK of ANNULEREN

gr.
Joss
 
Je hebt op een link gekliktdie mogelijk naar een onveilige site buiten hotmail of msn leidt. Wil je door gaan?
Dit is een normale vraag.

Maar de rest betreffende ok of annuleren?? :8-0:
Ik kan er niets over vinden.
Op z'n minst zou je dan die nieuwsbrief voor je moeten krijgen.
Eerst even met de hond naar buiten. Straks meld ik me weer.
 
Soms heeft de instelling van je firewall er iets mee te maken. Wanneer je startpagina bezoekt tenminste maar in dit geval is het binnenkomende webmail.
Toch zou ik eens proberen de firewall wat minder strak te zetten als dit tenminste niet de veiligheidsinstellingen zijn waar jij het over had.
 
Eliza,
Ik heb nu geprobeerd om gewoon via www.startkabel.nl op deze site te komen. Geen probleem. Vanaf deze site kun je rechts boven kiezen voor E-zine. Je komt dan op de pagina Site Seeing.
Deze pagina krijg ik als nieuwsbrief via hotmail binnen.

Er staan op deze site diverse mogelijkheden om aan te klikken ( blauw weergegeven) zoals ook bv.
Site Seeing overzicht, Adverteren, Afmelden en links naar andere pagina's.

Ik heb nu geprobeerd om via Startkabel.nl, tabblad Site Seeing verder te gaan ( alles wat blauw is kan ik aan klikken ) en dit is geen probleem.
Wil ik dit zelfde doen via hotmail, dan ontstaat het probleem zoals ik heb omschreven...........
 
Is er binnen je Hotmailaccount nog iets te wijzigen?
Weet je wat....ik neem wel even een abo op die nieuwsbrief. Ik zag dat je er ook weer vanaf kunt komen.
Blijf af en toe maar een berichtje sturen, dan geef ik antwoord waardoor je vraag weer boven komt drijven.
Misschien weet iemand anders hier wel direct antwoord op je vraag.
Je hoort nog van me.
 
Alvast bedankt.
Nou meen ik mij te herinneren dat Startkabel.nl in het verleden wel eens door Microsoft als "onbetrouwbaar"is betiteld, en daar zijn ze bij startkabel destijds niet blij mee geweest. Of dit iets met het probleem te maken kan hebben .....????

Gr.
Joss
 
Misschien, er zitten vreemde startkabels tussen :D
Ik wacht mijn 1e nieuwsbrief maar af.
Geef me een seintje als jij er eentje krijgt.
Dan denk ik eraan Hotmail te controleren.
 
Vandaag kreeg ik iets van Startkabel binnen.
Net zoals jij kreeg ik het dialoogvenster.
Zodra je onderaan een vinkje zet bij 'deze waarschuwing niet meer geven' behoor je van die melding af te zijn.
Verder kon ik normaal alle linken gebruiken.
Wel zag ik dat Mailwasher Startkabel als spam noteerde.
Misschien doet jouw virusscanner/firewall dit ook wel en gaat dwars liggen.
Die pagina komt tenslotte op je pc binnen.

Zou ik toch eens nakijken.

groetjes Elisa
 
Elisa,
Ik krijg geen dialoogvenster waarbij ik een vinkje kan plaatsen .... enkel "OK" of "Annuleren."
Ik gebruik ook mailwasher, maar niet met hotmail, dus daar kan het probleem niet zitten denk ik.
Kun jij me aangeven hoe ik eens kan kijken naar mijn
firewall ( die van windows )
Gr.
Jos
 
Ik was zo suf om dat vinkje te zetten dus nu krijg ik dat dialoogvenster niet meer :(
Zie je niet een klein hokje over het hoofd waar achter staat 'deze waarschuwing niet meer geven'?

Als je alleen Windows Firewall hebt zal het daar niet in zitten. Ik heb Norton. Daarmee kun je meer blocken.

Dan kan ik alleen nog zeggen: Extra/Internetopties/Beveiliging
Klik eens op standaardniveau.
 
Het betreft niet een dialoogvenster zoals "gebruikelijk "in Windows (xp)
Ik kan nergens een vinkje plaatsen.
Ook geprobeerd om de beveiligingsinstellingen te veranderen (op laag gezet ), maar ook dat helpt niet.
Ik denk dat het ophoud.
Toch erg bedankt voor je support.
Zonder Helpmij en jou had ik niks kunnen proberen. Toch de moeite waard ondanks dat het probleem niet over is.

Gr
Jos
 
Het gekke is dat ik wel een dialoogvenster kreeg.
Van Hotmail MSN weliswaar.

Laat die beveiliging niet op laag staan.
Gewoon standaard houden.

Het is jammer dat je het niet op kon lossen.
Dat zint me niet :p

Hooguit kun je af en toe weer een bericht plaatsen.
Dan komt je vraag weer bovendrijven. Misschien dat iemand anders dit ook heeft gehad.

Welterusten alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan