hotmail probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneke47

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Hallo Allemaal,

Mijn ex-vriend heeft het wachtwoord veranderd van mijn hotmail adres.
Weet iemand of hier iets aan te doen is zodat ik hem terug kan krijgen?
Wil hem namelijk erg graag terug omdat er dingen van school op staan en dergelijke.

mvg Janneke

Dan heb jij hem jouw wachtwoord vertelt anders kan hij het nooit veranderen....
Messenger opstarten en dan klikken op "wachtwoord vergeten" , je hotmail adres opgeven en dan wordt het wachtwoord, na het beantwoorden van de vraag, naar het alternatieve email adres dat bij het aanmaken van het hotmail account is opgegeven toegestuurd..

En als je geen alternatieve vraag hebt, wat nog wel eens voor wilt komen..
Staat je wachtwoord nog bij auto invullen?

oh jee ik heb geen altenatiev email adres destijds opgegeven was mijn eerste adres.

en ja hij staat nog bij auto invullen kan ik daar iets mee dan?

groetjes Janneke.

Normaal bij AutoAanvullen, als jij je gebruikersnaam van Hotmail typt zou de wachtwoord daarna moeten verschijnen.

maar hij heeft hem veranderd wat dat doet ie niet meer ook niet als ik naar de site van hotmail zelf ga.

mvg Janneke

Even voor de duidelijkheid, het wachtwoord dat bij auto invullen staat is het wachtwoord dat werkt? Of is dat de oude?

Het wachtwoord bij auto invullen is wel te achterhalen, maar als dat je oude wachtwoord is heb je er natuurlijk niet zo veel aan.;)

Dat wachtwoord is het oude, dus daar hebben we niet zo veel meer aan.

En ik betwijfel of Hotmail zelf er veel aan zal doen, maar je kan het altijd proberen!

nee daarom hij heeft hem veranderd en daarna kon ik dus met mijn oude paswoord niet meer bij mijn mail dus de oude staat nog steeds bij autoinvullen.

mvg janneke

Wat moet ik doen als ik vermoed dat mijn Hotmail account gehacked is?

Als er iets met je Hotmail account gebeurt dat je niet helemaal vertrouwt, dan kun je het beste contact opnemen met MSN. Stuur dan een melding vanuit een ander account per e-mail naar abuse_nl@hotmail.com en wij helpen je weer verder. Het is altijd verstandig om je wachtwoord te wijzigen wanneer je denkt dat er iets aan de hand is. Open hiervoor de pagina Opties, klik op Wachtwoord onder Je Gegevens en volg de instructies op de pagina op.

http://www.msn.nl/services/veiligonline/hotmail/default.asp#h

Je zou natuurlijk ook even lief kunnen doen tegen je ex-vriend.

want met abuse_nl , denk ik niet dat je veel verder komt..

ligt nogal moeilijk allemaal dus ja dat is niet echt een optie:o

groetjes Janneke

owh,
Das wel jammer inderdaad.

De vorige keer dat ik zoiets deed werd k binnen een week bedreigd door allemaal hooligans.

Tjah.

Hun zagen dat als 'de enige oplossing' -_-!

Heb je al iets gehoord van Hotmail?

Ik denk niet dat ze echt veel kunnen doen, maar ik hoop het wel.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan