hotmail probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter kiek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kiek

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
ik heb hier en daar al van meer mensen gelezen dat ze hetlzefde probleem hebben/hadden maar ik kom er maar niet af.

Enige tijd geleden had ik opeens 56 berichten in mijn inbox (bijna allemaal van de postmaster) omdat er vanaf MIJN adres een mail met als titel: hello is verstuurd naar AL mijn contactpersonen. Dit is een engelse mail met allerlei links.
Deze mails staan overigens NIET in mijn verzonden items. Dit is dan wel weer raar. Ik verzend ze dus niet, en toch krijgen mensen mail van mij.

ik heb mijn tijdelijke bestanden verwijderd, wachtwoord gewijzigd, vraag gewijzigd alles. Maar het blijft maar gebeuren tot ergernis van alle bekenden.

Nu ben ik er behoorlijk klaar mee en wil mijn mailadres radicaal verwijderen. dat deed ik via: www.pasport.net (windows live id verwijderen) maar als ik dat doe dan krijg ik de melding dat ik eerst mijn Microsoft-account moet verwijderen, maar de link daar naar toe werkt niet. http://g.live.com/1MBAMnl-nl/t_close

HOE KOM IK HIER NU AF ???? Ik begin er echt schoon genoeg van te krijgen.

de eerste scan leverde een trojan-ding op... maarja, ik weet natuurlijk nooit zeker of dat verband houdt met mijn hotmail...

Ongewenste tekst in Hotmail

Ik heb ook dit probleem, als ik een nieuw bericht wil versturen staat er standaard de tekst in die jullie bedoelen. Ik kan het wel verwijderen, maar bij het vlgd nieuw bericht wat ik wil maken staat het er weer in. Hoe kom ik hier vanaf:evil:

Wlkom Janzoekthulp,

Het is op Helpmij niet gebruikelijk en toegestaan om je vraag in die van iemand anders te plaatsen. Daarnaast stamt het topic uit begin dit jaar en is dus niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan