Hotmail probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

merocky

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Beste helpers.

Sinds kort is mijn hotmail gehacked of gestolen door iemand. Ik heb er alles aan gedaan om mijn mail account terug te krijgen maar het lukt me maar niet. De "secret" questions hebben ze ook veranderd, ik heb de helpdesk ook al een formulier opgestuurt via internet. Ik had hier wel antwoord op moeten hebben maar dat krijg ik maar niet. Heb 3 dagen gewacht op een antwoord van hotmail maar ik krijg maar niks. Mocht iemand weten hoe ik mijn acount terug kan krijgen, please help mij uit de brand.

Gr merocky

Nog een keer e-mail naar Hotmail. E-mail vanaf het IP-Adres waarmee het Hotmail account ooit is meegemaakt. :thumb:

Opletten met geheime vragen
Ik had een ex vriendin, ik wist haar geboorte datum
Haar secret question was de naam van haar beste vriendin
koud kunstje:thumb:

Nog een keer e-mail naar Hotmail. E-mail vanaf het IP-Adres waarmee het Hotmail account ooit is meegemaakt. :thumb:

mhh ja dat zal moeilijk worden. Ik heb dit acount zo een jaar of 7 geleden gemaakt. en sinds 4 jaar zijn we verhuisd dus ik kan zoiezo niet meer op mijn oude IP adress komen. Mijn secret question had ik opgeschreven en toen ik het invulde klopte het niet. Dus ik krijg een vreemd vermoeden dat die veranderd is.

Hallo
Als iemand je hackt, doet hij dat onder het motto een nieuwpasswoord instellen
met andere geheime vragen
Iemand die je mails eftjes wilde lezen kan dat gedaan hebben
Idd kan je er dan niet meer in
grtz

E-mail vanaf het IP-Adres waarmee het Hotmail account ooit is meegemaakt.
Sorry hoor, maar dit is complete onzin. Stel je hebt het account ooit eens via een inbel verbinding gemaakt. Steeds als je een inbel verbinding maakt, krijg je een ander IP-Adres. Ook met de kabel krijg je eens in de zoveel tijd een ander IP-Adres.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan