hotmail problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazygurl

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Sinds gisteren kom ik niet meer op mijn hotmail binnen..
Er komt wel het venster waar ik me moet aanmelden met wachwoord enz maar
dan duurt het ff precies alsof het is aant opladen en dan komt er
'kan geen server vinden'

kan iemand mij asjeblief snel helpen!!!!

Als je wel gewoon kunt internetten is er een probleem bij hotmail. Probeer het later nog eens.

oke dat dacht ik ook.. maar als ik op mijn zusje haar msn ga daar gaat hotmail wel
dat vind ik zo raar :confused:

och eens in de zoveel tijd heeft hotmail gewoon wat kuren, dan zijn de bij microsoft bezig met onderhoud opf aanpassingen, waardoor er op die dag slechte verbinding is.

je zou ook eventueel nog firefox kunnen downloaden en kijken of die ook problemen heeft.

en by the way als ik hotmail open doe staat er van onder
'onbekende zone' met zo'n slotje :confused:

In MSN Messenger staat er wel vernieuwen maar in de browser niet;)

En omdat dit over Hotmail (de e-maildienst) gaat heeft MSN Messenger er niks mee te maken.

Wat heb je allemaal aan beveiliging op je computer??

ge bedoeld toch..
extra
internet opties
verbinding

en dan zie ik alleen maar---> instellingen en Lan - instellingen van onder :confused:

euhm antivir personal edition classic

iniedergeval die 'onbekende zone' met die slotje op de hotmail pagina betekent nix??

Hoi,

Als je internet explorer gebruikt, dan zou ik de cache eens leeg gooien gaan.. via extra, internet opties en dan tabblad algemeen en dan in het midden tijdelijk internet bestanden verwijderen.. zou kunnen helpen..

Groetjes, Dj Viper

ik heb u vraag beantwoord kijk eventjes terug ;)

en ik zie just bij mijn adsl verbinding.. dat er een vinkje staat bij activiteiten
en dat er geen compressie is (mss heeft het ermee te make?:s) kweet het niet

Ik heb net hetzelfde problee Crazygurl..al enkele dagen nu.
Rare is dat ik er met het éne hotmailadres wel op geraak en met het andere dan weer niet...

Omdat ook Raisa er last van heb denk ik dat het probleem bij Hotmail zit. Bijvoorbeeld 1 server die niet werkt waar precies die account op staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan