Hotmail problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boomstruik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2012
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik heb een mail via mijn Hotmail account. Hier ontvang ik al jaren mailtjes op en nooit problemen mee gehad, nu ook niet. Alleen nu mail ik dus met iemand en telkens als ik van diegene een mailtje ontvang, kan ik deze niet met gemak lezen. De zinnen lopen helemaal door rechts in het scherm en onderin is een scrollbalk waarmee ik dus horizontaal kan scrollen. Dit zijn echt lange zinnen en om telkens een zin zo te moeten lezen is vrij vervelend. Ik ontvang ook vaker mailtjes, dus ik wil dit echt oplossen.
Iemand idee hoe dit kan en hoe ik kan zorgen dat ik alle tekst gewoon netjes onder elkaar ontvang?
Ik heb echt heel internet afgezocht en kan niets vinden, dus alvast superbedankt!

Groetjes,
boomstruik

Ik heb geprobeerd via Google Chrome, maar ook Internet Exploser (64-bit), maakt niet uit welke van de twee, op allebei doet het mailtje zo raar.

Denk het wel, maar kan ik er niks aan veranderen?

Bedankt voor jullie reacties,
boomstruik

Het is gewoon zo'n scrollbalk om horizontaal te scrollen.

boomstruik

Nee dit heeft te maken met hoe zijn e-mail wordt opgesteld. Weet niet of hij ook gewoon hotmail gebruikt of eventueel een andere programma/ web versie. Hierdoor kan het zijn dat het er helemaal anders uit ziet natuurlijk. Je zou dit dan even bij die persoon moeten na vragen hoe hij zijn mail verstuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan