Hotmail reageert traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raversburger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Eey,Ik heb een probleem bij mij tante op de latop als zij een mailtje wilt beantwoorden lijkt alles goed te gaan maar als ze 4 of 5 zinnen heeft getypt gaat hij stoteren en happeren echt heel vervelend normaal gesproken weet ik vrijveel al zeg ik het zelf maar deze keer schakel ik jullie hulp in. Owja als ik op andere site's iets moet typen zoals dit verhaaltje gaat het echt perfect geen happeringen of dergelijk. Ik gebruik IE7Bij voorbaat dank,Jorn

Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo bekent met hotmail, maar heb wel een vraagje.
Gebruik je een e-mail programma om je e-mails te checken (zoals windows live mail, heel handig) of check je je e-mails online (op hotmail.com of zo)?

en iE7 is ook niet echt snel, ik gebruik opera veel sneller, heb je draadloos verbinding met die laptop zo ja zou ik een andere browser gebruiken als je kabel hebt maakt het net uit

Sorry voor de late reactie maar opera nemen omdat hij in ie traag zou zijn is geen oplossing bij mij thuis doet hij wel gewoon goed.

En me tante opent de mail altijd gewoon via hotmail.com site

Vriendelijke Groet, Jorn

al gecheckt op virussen? pc schoonmaken. en als hij dan langzamer word kijk dan in de processen of er een raar programma tussen staat of een programma veel ram gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan