Hotmail stuurt door naar WindowsLive

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.nu.nl/news/880324/50/Hotmail_wordt_Live_Mail.html

Problemen

De introductie van de nieuwe dienst gaat overigens niet helemaal van een leien dakje. De overschakeling van de Hotmail-servers naar die van Live gaat volgens een woordvoerster van Microsoft Nederland gepaard met een nog onbekend probleem, waardoor veel Hotmailgebruikers niet kunnen inloggen. Microsoft onderzoekt het probleem.

Hier hetzelfde probleem met twee gebruikers. Afwachten dus :rolleyes:

Het inloggen bij Hotmail / Windows Live Mail werkt weer!:thumb:

In de middag lukte het bij niemand denk ik, fout bij het '' overgaan '' van Hotmail naar WLM.

, fout bij het '' overgaan '' van Hotmail naar WLM.
Klopt, ze zijn bezig geweest alle Hotmail Plus abonnee's de aanbieding te doen om over te stappen naar Windows Live Mail.
Die abonnee's (waaronder ik ;) ) konden met één klik die overgang regelen. Dat zal wel massaal gedaan zijn vandaag. :eek:

Klopt, ze zijn bezig geweest alle Hotmail Plus abonnee's de aanbieding te doen om over te stappen naar Windows Live Mail.
Die abonnee's (waaronder ik ;) ) konden met één klik die overgang regelen. Dat zal wel massaal gedaan zijn vandaag. :eek:

Kon jij vanmiddag inloggen bij Hotmail / WLM?

Beetje offtopic maarja: je kan nu @live.nl adressen registreren, zie mijn berichtje hier.
En omdat dat pas kan sinds vanmiddag 16:00 uur zijn er nog veel '' namen '' vrij!:thumb:

Ik heb al een paar weken geleden m'n Hotmail omgezet in Live Mail (net als MSN Messenger in Live Messenger trouwens). Hoewel ik dus al "Live" was, kreeg ik vandaag toch die algemene uitnodiging gericht aan Plus abonnee's Mijn klik heeft dus niet veel veranderd. En ja, inloggen op Live ging de hele dag goed, maar met het Live .NET Passport gaat dat met een klein "klikvenster" in het midden van het Live Mailvenster.
Maar lang genoeg off-topic. Hoewel? :rolleyes:

Oke.
Ik denk dat het probleem van Duckie007 is opgelost.
Iedereen kan weer bij Hotmail / WLM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan