Hotmail stuurt uit zichzelf melding javascript mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

luccialoes

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2010
Hallo,

Als ik een mail verstuur via hotmail komt het volgende bericht er zomaar tussen te staan met wat hokjes:
If you see this, it means that both javascript and meta-refresh are not support by your browser configuration. Please click this link to continue to the original destination.

Ikzelf ontvang deze melding niet, maar ik kan deze melding wel zien in mijn verzonden berichten.
Ik durf niet op de link te klikken omdat ik denk dat het een virus is.

Is dit een bekend fenomeen? Ik wil het weg hebben en niet mijn mailontvangers mee spammen.
Iemand een oplossing?

Het kan heel goed zijn dat je account gehackt is (of gehackt is geweest).
Ik vermoed dat wat die extra informatie waar je het over had er op de volgende manier ingezet (en er dus ook op die manier weer uit te halen voor nieuw te versturen berichten):
Open Hotmail in je webbrowser
Opties (rechtsboven op die webpagina) -> Meer opties... -> Lettertype en persoonlijke e-mailafsluiting voor berichten -> [kijk of er wat staat in het vak "Persoonlijke afsluiting". Indien ja, leegmaken en Opslaan klikken]

Tijs.

Het is geen persoonlijke afsluiting (heb het toch nog voor de zekerheid gecheckt). Het komt meestal na de eerste regel in mijn bericht.

Ik neem aan dat je je hotmail-mailtjes via je webbrowser verstuurd? Indien ja, dan zou ik het zo doen:
Meld je eens aan bij Hotmail in een webbrowser op een computer/laptop van een vriend/vriendin, buiten je eigen thuisnetwerk. Verstuur een paar mailtjes, en kijk of de verstuurde mailtjes dan ook die troep bevatten. Indien niet, dan zal er in je laptop/computer wat zitten dat je mailtjes aanvult met zaken waar je geen prijs op stelt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan