Hotmail synchroniseert niet goed via outlook, haalt alleen mails op van voor 2012???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cinn88

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2013
Ik wil graag mijn verschillende e-mailadressen samenvoegen in microsoft outlook 2010 om zo het overzicht te bewaren.
Vandaag begonnen met mijn hotmail account maar stuit hier meteen op problemen.

Bij het toevoegen van dit account lijkt in eerste instantie alles goed te gaan, alle mappen en dergelijke die ik in hotmail had aangemaakt worden door outlook ook overgenomen. Bij nadere inspectie blijkt echter dat er alleen mails opgehaald zijn van voor 2012, en geen recentere mails. Hij haalt dus ook geen nieuwe mails op. Rechts onderin blijft ook continu het groene balkje van verzenden/ontvangen aanwezig en op ongeveer 50% staan.

Ik heb geen foutmelding gehad, en vraag me af hoe ik dit probleem kan oplossen en ook de recente mail kan binnenhalen.

Wij kan mij helpen? Bedankt!

Heb je de vraag gehad de Outlook Connector te downloaden?
Zo ja, heb je dit ook geïnstalleerd?
Zo ja, wat je dan het beste kunt proberen is dit account uit je outlook te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
Zo nee, ga dan even naar deze OFFICE SITE van Microsoft en download + installeer deze dan.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad de connector moeten downloaden om hotmail te kunnen synchroniseren. Deze heb ik dus geïnstalleerd.
Ik heb het betreffende account al enkele malen uit outlook gegooid en opnieuw toegevoegd, maar steeds met hetzelfde resultaat.
Alle mailtjes van voor 2012 komen wel binnen, maar daarna niets meer.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Hoe lang heb je het aangekeken? Ik gebruik zelf ook Outlook 2010 en Hotmail met Outlook connector geconfigureerd. Echter worden bij opnieuw configureren eerst de oudste mails opgehaald. Als je een best wel volle mailbox hebt bij Hotmail, kan er een behoorlijke tijd overheen gaan. Als het eenmaal gesynchroniseerd is, gaat vlot. staat het verzenden/ontvangen in Outlook nog op de standaard 30 minuten of heb je dat aangepast?

Bedankt voor die tip! Ik heb het account verwijderd, hotmail drastisch opgeschoond en toen opnieuw geconfigureerd met Outlook, nu komt inderdaad wel alles binnen! :) super.
Probleem opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Zo. :) Je kan dan de status van je vraag op "Opgelost" zetten. Boven in de smalle blauwe balk.

Nu dit gelukt is, loop ik tegen problemen aan met het configureren met een yahoo email-adres... :confused:

Kun je me daar toevallig ook mee helpen?

Om deze te configureren volg ik precies deze stappen:
http://www.youtube.com/watch?v=eFXA7PItS88

Als ik dit helemaal doorloop krijg ik uiteindelijk de volgende foutmelding:
Test-e-mailbericht verzenden: De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP).

Ik heb het ook geprobeerd via een POP3 zoals hier vermeld staat:

Yahoo Mail offers standard POP3 access for receiving emails incoming through your Yahoo mailbox, by using your favorite email client software.

To setup your email client for working with your Yahoo account, you need to select the POP3 protocol and use the following mail server settings:

Incoming Mail Server (POP3) - pop.mail.yahoo.com (port 110) if Use SSL then Port 995
Outgoing Mail Server (SMTP) - smtp.mail.yahoo.com (port 25) if Use SSL and TLS then Port 465

Dit heb ik zowel met als zonder SSL geprobeerd, maar ook dan krijg ik een foutmelding.
De testberichten komen wel aan op mijn yahoo mail, maar hij configureerd niet.

Lijkt me beter daar even ene aparte topic voor aan te maken. Ik kan je daarmee niet helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan