hotmail traag...niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

shotsailor

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2003
Heb XP pro er opnieuw opgezet...MSN wwer geinstalleerd (7.0).....MSN werkt prima, maar als ik mijn hotmail wil binnenhalen start er wel een pagina maar die blijft keer op keer in een aantal blokjes hangen en start niet door naar mijn mail.....
Is er een instelling in XP verantwoordelijk voor?

Hoi shotsailor,

Je bent niet de enige met dit probleem. Integendeel, er zijn een heleboel mensen die het hebben.
Controleer in ieder geval even of "Gebruik HTTP 1.1" aan staat bij het geavanceerd tabblad van je Internet Explorer opties.
Mocht dit al uit staan en niet helpen dan is het afwachten tot Microsoft met een oplossing komt ipv te zwijgen over een probleem waar enorm veel mensen mee zitten. Niet erg goed voor het imago van een groot bedrijf..
Aangezien dit een hotmail + internet explorer probleem is kun je zolang outlook of een alternatieve browser (firefox/opera) gebruiken om je e-mails te lezen.

Groetjes,

Sjoerd

MSN

Zal het opgelost zijn met een vorige versie van MSN te installeren? (6.2) of maakt dat allemaal niet uit.
Heb inderdaad al in mijn explorer instellingen gekeken en dat veranderd...zonder resultaat....

Waarschijnlijk niet, als je via MSN Messenger je e-mails gaat controleren stuurt deze je enkel door naar Internet Explorer toe dus daar zit hem het probleem.

Ik zou als ik jou was Firefox downloaden en voortaan gebruiken. Je hebt dan direct een veiliger browser. Met stuffplug kun je je hotmail inbox met MSN Messenger in je standaard browser laten openen. Als je geen Messenger Plus! hebt heb je die ook nodig want stuffplug is een plugin voor Messenger Plus!

Ik kan hier verder ook weinig over zeggen tot Microsoft iets los laat.

Nee bij Windows XP zit al de laatste versie van Internet Explorer. Met de komst van Longhorn zal Microsoft een nieuwe versie (Internet Explorer 7.0) lanceren.
Het is outlook of een alternatieve browser gebruiken of geen hotmail.. Helaas.

Gisteren ben ik ook tegen dit probleem aangelopen. HTTP 1.1 uitschakelen loste het probleem maar gedeeltelijk op. Het ene XP account kon wel via internet op hotmail komen en het andere XP account niet. Daar bleef het probleem.

Ik heb toen iets anders geprobeerd en dat werkte vreemd genoeg wel.
WWW.MSN.NL
via knop Aanmelden aangemeldt
Via link op deze pagina hotmail gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan