Hotmail traced virus !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Ik heb daarnet een mail naar mezelf gestuurd, maar ik ben nu op een andere locatie & ik wil dit bestand afprinten. Maar als ik de bijlage wil openen komt erop > virus aangetroffen. Dus ik kan het niet openen. Maar is er een manier dat ik dit wel kan ? Want heb dit als huistaak tegen morgen nodig !

Alvast bedankt :confused:

Btw; andere klasgenoten hebben hetzelfde probleem.

Om wat voor extentie (bestandstype) gaat het?

Probeer het even wanneer het bestand is ingezipt (met winzip bijvoorbeeld).

Ik heb zojuist een testmailtje naar mezelf gestuurt (*.txt) en ik had er geen problemen mee.

.doc

Hoe unzip ik een bestand dat ik onmogelijk kan openen zonder mijn kenins.

Om welke virus gaat het.

Resultaat virusscan:Onbekende fout in virusscanner Virus aangetroffen.

Geeft hotmail als error.

Hoe kan ik een bestand unzippen, dat ik niet op m'n computer heb staan & onmogelijk kan downloaden.

Had m'n vriendin laatst ook! Wel erg raar, want er zat helemaal geen virus in :confused:

Foutje van Hotmail blijkbaar....

Maar virus controle kan toch geen kwaad, dan heb je zekerheid.

Geplaatst door humpe
Maar virus controle kan toch geen kwaad, dan heb je zekerheid.

Als Hotmail vind dat er een virus in zit dan kan je het bestand niet meer downloaden... erg handig :rolleyes:

Geplaatst door Worldserver

Geeft hotmail als error.

Hoe kan ik een bestand unzippen, dat ik niet op m'n computer heb staan & onmogelijk kan downloaden.

Kan je het niet doorsturen naar een ander email-adres (niet hotmail)? En het dan bewaren op je computer. Ik zou het dan alleen niet met word openen ( om virussen te voorkomen), maar met wordpad.

Geplaatst door pmeijne

Kan je het niet doorsturen naar een ander email-adres (niet hotmail)? En het dan bewaren op je computer. Ik zou het dan alleen niet met word openen ( om virussen te voorkomen), maar met wordpad.

Er zit helemaal geen virus in!

Zit gewoon een fout in hun virusscanner zodat hij zegt dat er een virus in zit. Had m'n vriendin ook bij een ppt.. terwijl diezelfde ppt van iemand anders geen virus had? :confused:

Wel redelijk dom ... gelukkig heb ik m'n taak nog kunnen afleveren. Hotmail is dus toch niet zo'n goede service voor je mail. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan