hotmail verwijderen van mobiele telefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
iemand adviseerde mij hotmail op mijn mobiele telefoon te zetten (nokia), dat werkt verre van goed. hoe kan ik dat weer vewijderen? het lukt mij al niet om dat van een gewone pc af te halen (messenger dan)
graag een reactie
groet

Als je het niet via je telefoon kan, dan zou ik denk de telefoon koppelen aan de PC.

Gewoon je telefoon mapjes openen op je pc, en dan verwijderen uit applicaties, of waar je hem ook hebt opgeslagen.

Als je het niet via je telefoon kan, dan zou ik denk de telefoon koppelen aan de PC.

Gewoon je telefoon mapjes openen op je pc, en dan verwijderen uit applicaties, of waar je hem ook hebt opgeslagen.

ik heb aangesloten en usb massaoplag gekozen, maar ik vind niks

Kun je nog meer functies kiezen als je aansluit? Telefoonmodus ofzo ipv massaopslag?

Hoezo kun je hem niet via je telefoon verwijderen dan? je kun toch gewoon naar de hotmail gaan, opties, verwijderen.
Kan nooit moeilijk wezen dacht ik:thumb:

Kun je nog meer functies kiezen als je aansluit? Telefoonmodus ofzo ipv massaopslag?

Hoezo kun je hem niet via je telefoon verwijderen dan? je kun toch gewoon naar de hotmail gaan, opties, verwijderen.
Kan nooit moeilijk wezen dacht ik:thumb:

ik heb op mijn nokia de keus uit pc suite (voor synchronisatie geloof ik)\
massa opslag
afb overdragen
mediaoverdracht
verbinding met internet

iets anders zie ik niet..

hotmail en ander account willen dat je eerst verbinding hebt (met wat vraag ik mij af), dan pas kan ik verder. maar verbinding maken gebeurt in een ander menu. en die verbinding wordt uberhaupt niet gemaakt.
als ik er net zo mee zou kunnen omgaan als op de pc zou ik verder komen (maar hotmail verwijderen is ook daar een crime)
dank voor je reactie overigens!
groet
htil

Staat je telefoon ook niet in Deze computer??

Ik heb zelf geen Nokia dus weet er niet zoveel van.
Als je gewoon in je telefoon door je mapjes blader, (afbeeldingen, foto's, muziek, overig etc) en dan zie je Hotmail ergens staan, maar dat doe je dus niet, en dan opties verwijderen ipv openen.

Staat je telefoon ook niet in Deze computer??

Ik heb zelf geen Nokia dus weet er niet zoveel van.
Als je gewoon in je telefoon door je mapjes blader, (afbeeldingen, foto's, muziek, overig etc) en dan zie je Hotmail ergens staan, maar dat doe je dus niet, en dan opties verwijderen ipv openen.

wat dat is met nokia weet ik niet, maar ik kan alleen kijken op de sd-3 kaart die erin zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan