Hotmail virus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter neez
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

neez

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo,

Bij een hotmailaccount die ik niet superveel gebruik merkte ik vandaag opeens iets heel raars.
Ik opende het 'nieuw bericht' en opeens kwam de volgende tekst in het scherm te staan:

Dear friend,
How are you recently?I'm writing to you just want to tell you that one of my friend went to China to attend a trade fair,and he got to know one offical web which is very reliable and offers excellent electornic products,you can check whether you need anything there.
Web: exmills.com
E-mail: exmills@188.com
Msn: exmills@hotmail.com
Regards !

Ik heb er al 2 programma's over gehaald, een spyware en malware programma.
Maar het heeft nog niet geholpen, kan iemand me helpen?

dit is spam > ongewenste E-mail > reclame ....

bericht aanklikken > prullenbak >prullenbak legen , is geen virus

Nieuw bericht dat betekend dat je e-mail account een keer gehacked is geloof ik.
Heb ik iig al best vaak gezien.

Je gaat naar je opties.
Dan klik je op meer opties.
Onder Hotmail aanpassen op Persoonlijke e-mailafsluiting klikken.

Daar staat waarschijnlijk bovenstaande tekst in. Delete de tekst en klik op opslaan en verander je wachtwoord ;)

Als het goed is is dit de oplossing :D

Laatst bewerkt:
Dit is een Fake e mail. Er circuleren er meer hiervan. Delete..!!! en niet op reageren!!!

Hallo,

Bij een hotmailaccount die ik niet superveel gebruik merkte ik vandaag opeens iets heel raars.
Ik opende het 'nieuw bericht' en opeens kwam de volgende tekst in het scherm te staan:

...

Dit is dus geen spam. ;)

Probeer mijn oplossing hierboven beschreven.

Dit is dus geen spam. ;)

Probeer mijn oplossing hierboven beschreven.

Hoi Thehhh,

Dank je voor je hulp. Fijn dat je begreep dat het om het aanmaken van een nieuw emailtje ging en niet om een emailtje wat ik had ontvangen.

Ik weet niet zeker of het heeft geholpen, heb het wel geprobeerd, maar op de één of andere manier was het opeens toch weg.. Misschien hebben de spyware en malware toch hun werk gedaan :-s

Dank je wel in ieder geval!!

Fijn dat je begreep dat het om het aanmaken van een nieuw emailtje ging en niet om een emailtje wat ik had ontvangen.

Wat fijn dat jij dat ook - DUID LUCK in jouw probleem hebt aangegeven:confused:

Zo.. sorry hoor.
Misschien een beetje ***geformuleerd, maar ik wilde alleen maar bedankt zeggen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan