hotmail : volledige versie naar licht versie overschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Dag beste

ik heb mijn hotmail naar de volledige versie gezet, nu heb ik geen scroll bartjes meer nu wil ik terug naar de light versie maar er is geen link waar de help functie zeg dat hij is

opties--> meer opties --> onderaan de pagina een link

Die link is er niet, ik zie in de opties geen instelling om terug naar de oude versie te gaan :(

iemand die kan helpen?

Ik weet niet of je wellicht hetzelfde als mij bedoeld, ik heb het al een tijdje, ik heb toen een mail naar de helpdesk gestuurd:

Het antwoord

Beste Windows Live gebruiker,

Bedankt dat je contact met ons opneemt Windows Live Hotmail Support.

Mijn naam is Jeroen en ik begrijp dat je problemen ondervindt met de nieuwste versie van Windows Live Hotmail en graag weer terug wilt naar het oude. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Onlangs zijn we begonnen met het omzetten van servers naar de nieuwe versie/interface. Dit gebeurt wereldwijd voor alle accounts. Deze omzettingsactie zal ongeveer tot medio oktober duren, waarna elk account is omgezet. Het is niet mogelijk om alle servers tegelijk om te zetten, wegens overbezetting.

Helaas kunnen wij niet tussentijds je account 'eventjes' terugzetten. Het zal even wennen zijn, maar de nieuwe versie is sneller en heeft meer mogelijkheden.

Voor een overzicht hiervan verwijs ik je graag naar de volgende website:

http://www.windowslive-hotmail.com/comingsoon/

Bedankt dat je Windows Live Hotmail gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen

Windows Live Hotmail Support

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn vraag

Ik kom net terug van mijn werk, en controleer als gewoonlijk mijn email. Ik voer mijn wachtwoord in en dan krijg ik een pagina dat het vernieuwd is en dan druk ik op doorgaan, en dan krijg je een hele nieuwe styl te zien (Erg onduidelijk) kan ik mischien terug naar de normale en gewoon standaard hotmail uiterlijk. Ik vroeg aan een paar vrienden of ze deze verandering ook hebben, maar die hebben gewoon nog de normale windows live style ook mijn reserve email heeft gewoon nog de oude uiterlijk.

wel ik heb op
Heb je een snelle verbinding en wil je meer functies? Stap gratis over op de volledige versie om berichtvoorbeelden in je Postvak IN te kunnen zien.
geklikt gehad en nu wil ik dit niet.

ik kan niet meer scrollen in de pagina .
Dus leren leven met deze versie dat gaat niet kan nog niet eens een mail doorzenden naar personen die met een W beginnen die staan niet in de lijst (buiten het scherm)

Hier in Firefox kan ik gewoon weer klikken op Overschakelen op de Light versie (links onderaan in Live mail).

Misschien even Firefox naast Internet Explorer installeren om te kijken of je in Firefox het kunt omzetten?

Download-link Firefox: http://www.mozilla.com

Hopelijk werkt het voor je.

Tijs.

ook al in firefox gekeken niks

de link krijg ik nergens te zien

Laatst bewerkt:
Welke resolutie gebruik je? Misschien 'past het niet op je scherm'?

Tijs.

Dan weet ik het ook niet. Misschien een mail sturen aan de helpdesk van Hotmail, zoals Sims gedaan heeft?

Tijs.

@Sims: welk e-mail adres van de Hotmail helpdesk heb je gebruikt om een mail naar toe te sturen?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan