Hotmail! Waar zijn ze mee bezig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkdrum

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Weet iemand wat er nu aan de hand is met Hotmail ?
wel wat gelezen over MSN maar dat heb ik niet.
Ik krijg steeds dit e-mailtje"

Beste Henderik punter

Je wordt zo nu en dan gevraagd je te identificeren bij MSN Hotmail zodat je beter beschermd bent tegen automatisch gegenereerde ongewenste e-mail (ook wel spam genoemd).

Ga naar http://www.hotmail.msn.com en volg de instructies. Dit duurt slechts een paar minuten en daarna kun je terugkeren naar je Hotmail-account.

Bedankt dat je ons helpt bij het verkleinen van de hoeveelheid ongewenste e-mail.
Met vriendelijke groet,
Het MSN Hotmail-personeel

Beantwoord dit bericht niet. Berichten aan deze alias worden niet gelezen. "

De link werkt niet vervolgens kan ik mijn post niet verzeneden of lezen, zoizo is al je post ook weg.
Uiteindelijk is het wel gelukt om dan weer in te loggen via de server maar dan na een dag krijg ik weer dat e-mailtje en ik ben niet de enige.
What the **** is up with this

Vermoedelijk is dit het 'probleem.'
"Binnenkort is het namelijk zo dat er geen emailadressen mee kunnen lopen in emailprogramma's zoals outlook (express) en increditmail."

"Nieuwe Hotmail- en MSN-gebruikers kunnen per direct al niet meer over de plugin beschikken. Huidige gebruikers kunnen de functie voorlopig nog wel gebruiken, maar worden binnenkort uitgenodigd om over te stappen op een betaald abonnement. Vanaf april volgend jaar is de functie voor niemand meer gratis beschikbaar."
Topic > http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=200090&highlight=identificeren

De link verwijst bij mij naar het aanmelden om een nieuwe acount aan te maken, Vreemd!

Gebruik FF enThunder

Laatst bewerkt:
ik vind het maar belachelijk dat je zelfs moet gaan betalen als je je hotmail post binnen wil halen via Outlook of Outlook Express, Dhr. Gates wil ook overal geld voor hebben.

Ik ben toch erg blij dat ik Gmail heb dat vind ik veel beter dan die ****-hotmail

Ik wordt zo langzamerhand ook helemaal niet lekker van Microsoft.

Ik heb dat Gmail even gedownload maar snap het niet helemaal, kan niets instaleren ??

Om gmail post binnen te halen via outlook, moet je in outlok een paar instellingen invoeren.

Als je wil weten kan je kijken op gmail.com
En daar staat hoe het moet (Engels)

Om met een gmail account in te kunnen loggen op MSN Messenger die je op je gmail account een .NET passport te hebben, en die kan je aanvragen KLIK HIER!
En dat is gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan