hotmail wachtwoord recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomasvandalen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Hallo allemaal,

ik ben een wachtwoord voor een van mijn hotmail-accounts vergeten! Normaal gesproken moet dat me geen probleem, maar ik denk dat ik zo slim was om als reserve-emailadres gewoon hetzelfde adres op te geven! :confused:

Als ik namelijk aangeef dat ik mijn wachtwoord kwijt ben via wachtwoord vergeten, moet ik mijn ID invullen, een afbeelding om te laten zien dat ik geen pc ben denk ik, en vervolgens geeft ie aan dat de instructies om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen worden gestuurd naar het emailadres waarvan ik het wachtwoord kwijt ben!

Wat schiet ik daar mee op, en hoe kan ik er nog iets aan doen???

Bij mijn andere adres heb ik ook de optie om te kiezen voor mijn woonplaats en geheime vraag, of om hem ook naar een email te laten sturen (is trouwens ook dezelfde als waar 't wachtwoord van kwijt is).

Heb ik alles verkeerd ingesteld bij 't aanmaken van mijn account? (geen reserve-email?) of is dit gewoon gek van hotmail?

En kan ik op de een of andere manier ooit nog in mijn hotmail komen?!?! :(

Gebruik je de hotmail adres ook als msn, ?
Ja?
Sta je automatisch aangemeld dan bij msn, dus je wachtwoord staat zegmaar al met zwarte punten, en je wilt weten wat daar staat, zo ja dan weet ik wel hoe je er achter kan komen.

Gebruik je de hotmail adres ook als msn, ?
Ja?
Sta je automatisch aangemeld dan bij msn, dus je wachtwoord staat zegmaar al met zwarte punten, en je wilt weten wat daar staat, zo ja dan weet ik wel hoe je er achter kan komen.

Nope, is jammer genoeg niet het geval :(

Je moet een beetje mazzel hebben maar PCWIZARD 2008 registreert ook wachtwoorden.
Download hem eens en kijk bij Configuration en dan klik je op de twee sleutels ( plaatje) en kijk of je MSN wachtwoord ertussen staat.
Bij mij wel in ieder geval.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Er zijn wel veel tools te vinden maar dan had je "wachtwoord onthouden" aangevinkt moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Heeft hotmail zelf geen klantenservice waar ze zulke vragen kunnen beantwoorden?

Ik zal thuis eens met pcwizard aan de slag gaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan