hotmail wachtwoord veranderd:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah zou k ook zeggen maar t is toch echt wel mij email adres!!
op mijn profiel hier staat bij arnhem, op mijn hotmail profiel staat duiven: dit licht ook naaste elkaar onderhand verder zou ik niet weten maar ik ben nu online met nieuw email adres: thombitter@hotmail.com en bij mij is ie niet online dus beetje vaag hoop dat je me wachtwoord kan achterhalen

ps misschien via mijn geheime vraag dat ie aan mijn wachtwood gekomen is was naam van mijn vader maarja misschien dat ie gegokt heeft en dan kan t zo zijn dat je erin komt en het antwoord was zijn echte naam dus niet roepnaam en die weet bijna niemand

nu is volgens mij dat email adres ook weg wordt ineens afgemeld op msn en nu is dat wachtwoord ook veranderd weet niet wat voor een geheime vraag iok daar had even kijken

/edit
geheime vraag is nu: door wie ben ik gehacked
:@:@:evil:

Laatst bewerkt:
OK, je hebt een keylogger in huis, draai je een firewall?
Waarschijnlijk niet :(

Draai AdAware en verwijder die elendige rotzooi :mad:

[edit]Op welke school zit je? Toevallig het Candea?[/edit]

[edit 2]Wil je ook een e-mailtje sturen, je weet mijn e-mail-adres, niet via helpmij maar gewoon via een mail[/edit 2]

Laatst bewerkt:
jah zit op het candea college ja
dus het is iemand van school begrjip ik voeg me nog ff toe op een andere als je wil:
*******@mail.com
heb geen idee wat daar de geheime vraag van was en weet dus ook niet of het antwoord daarop makkelijk zal zijn heb al aantal namen geprobeerd van school nu ik dit zie maar mag niet meer proberen van hotmail

/edit srry je email heb ik nu dus niet meer nu ik ook niet meer in die andere kan komen dus een mailtje gaat nu niet

Laatst bewerkt:
Geplaatst door megabit
Die dingen van stuur naar bijvoorbeeld admin@hotmail.com met het adres van degene die je wilt hacken en je eigen wachtwoord en binnen zoveel tijd krijg je het wachtwoord terug. Die dingen zijn allemaal BULL****.

Niet altijd, ik had eerst een goeie, maar zoals ik al zei, schijf geformateerd:confused:

Ik heb immidels de naam van de dader, adresgegevens, naam van de moeder (;) )

Maarja, het wachtwoord,
die weet ik niet, die is waarschijnlijk kort nadat ik het wachtwoord had veranderd. Ik weet wel het vorige wachtwoord :p

Laatst bewerkt:
hallo

zeg ik heb het zelfde probleem alleen is dat van mij echt zeg maar wat je wilt weten zodat je die van mij(niet ik maar mijn dochter)terug kan hacken.

bvd henk

Re: hallo

Geplaatst door henkenlies
zeg ik heb het zelfde probleem alleen is dat van mij echt zeg maar wat je wilt weten zodat je die van mij(niet ik maar mijn dochter)terug kan hacken.

bvd henk

Deze vraag is opgelost! Ik heb het wachtwoord en de dader het het wachtwoord teruggegeven...

Bedoel je dat ik het adres moet terughacken?
Ik heb i.i.g het gehackte e-mailadres nodig en een adres waarmee ik met de eigennaar kan msn'en zodat ik een beetje de dader kan achterhalen...

jah topmas bedankt he:thumb:
t gaat weer goed zo
ect hartstikke bedankt:D

bedankt

bedankt allemaal maar ik heb een nieuw wachtwoord gekregen van hotmail dus ok het email adres weer terug.
groet henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan