Hotmail weigert ivm 'verkeerde' browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo,

Heeft een van jullie wel eens de volgende weigering van Hotmail voorgeschoteld gekregen?

De IE van mijn buurman is uptodate dus het is nogal vreemd. Hij komt nu niet bij zijn mail.

Iemand?
attachment.php

Laatst bewerkt:
Lieve Dennis,

Wat maak je uit dit op: De IE van mijn buurman is uptodate :p

Dit mailt mijn buurman om het nog te verduidelijken:

Opnieuw installeren lukt niet want er blijkt dat ik een nog nieuwere versie versie van IE heb dan ik heb gedownload???????"

nu heb ik versie 6.0.2900.xp_sp2....incl updates SP2

Laatst bewerkt:
Ja, met 'uptodate' is in mijn ogen wanneer je dat ook in verband brengt met de aanwezigheid van SP2 op de pc van jouw buurman.

Dennis.

Goed, dan hebben we dat onderdeel van de intake nu gehad :cool:

Sorry, ik was net even te laat met mijn bericht. Zijn IE is zo te zien inderdaad uptodate.

Inderdaad vreemd. Ik weet hierop niet zo gauw een antwoord te geven.

Dennis.

PS: Helpmij was bij mij even traag.

Laatst bewerkt:
Nou ik weet het dus ook niet. Het is vreemd. Lijkt me een error van Hotmail maar het is altijd handig als iemand het ook heeft meegemaakt.
Nu lijkt de enige optie sluiten.

PS klopt Helpmij bleef hangen.

Het lijkt er inderdaad op dat het om een error van Hotmail betreft. Misschien even afwachten.

Dennis.

Mag aannemen dat cookies van Hotmail op accepteren staat en dat IE als standaardbrowser staat aangevinkt.

Sluiten van Hotmail lijkt nu voor mijn buurman de enige optie.

Ja, ik ben hardleers. Bedoel je met 'sluiten van Hotmail', dat jouw buurman een andere e-mail account dan Hotmail moet gaan nemen?

Heb je overigens het bericht van Gezina al gelezen?

Dennis.

Laatst bewerkt:
Ach Dennis, zo zie je maar, ik heb je echt nodig ;)
Het bericht van Gezina zag ik inderdaad niet.

Gezina, bedankt voor tip! Dat zoeken we even op (morgen) ik mag dan nachtbraken, niet iedereen doet dat :D
Zelf kon ik trouwens wel op dat account inloggen dus het moet in jouw hoek zitten.

Dit bericht kreeg ik helemaal niet meer binnen of heb het over het hoofd gezien.
De buurman had er al heel snel genoeg van en heeft mij zijn post laten doorsturen. Vervolgens heb ik zijn account gesloten.
Weg probleem. Er is weer een Gmailer geboren. :D

Dank jullie voor hulp!

Elisa, ondanks alles toch nog goed nieuws. Gelukkig dan maar. ;)

Groetjes,

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan